اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

خدمات شهرداری آبادان به سمت مدرنیزه شدن حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: خدماتی که شهرداری آبادان به مردم ارائه می‌دهد به سمت مدرنیزه شدن حرکت می‌کند.

خدمات شهرداری آبادان به سمت مدرنیزه شدن حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان اظهار داشت: در همایش راهپیمایی خانوادگی روز جمعه شهرستان آبادان شاهد حماسه دیگری از مردم آبادان بودیم که شور و نشاط غیر قابل وصفی را از خود نشان دادند.

وی با اشاره به حضور 150 هزار نفر در همایش پیاده‌روی گفت: نحوه برگزاری و نظم موجود در راهپیمایی خانوادگی آبادان و همچنین میزان استقبال مردم از این همایش به عنوان یک رکورد جدید در سطح کشور به ثبت رسید و آمارها از اجرای این همایش نشان می‌دهد که در شهرستان آبادان نسبت به خیلی از کلان‌شهرهای کشور حضور مردم بزرگتر و باشکوه تر بوده‌است.

شهردار آبادان در ادامه به روز نظافت عمومی در هفدهم اسفندماه اشاره و خاطرنشان کرد: در روز نظافت عمومی که آذرماه سال جاری برگزار شد همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی با شهرداری داشتند و این همکاری‌ها باعث شد تا آبادان در سطح استان خوزستان رتبه اول را در نظافت و پاکسازی عمومی کسب کند.

شیرازی افزود: آخرین روز نظافت عمومی در سال جاری از دو روز قبل یعنی از پانزدهم اسفند آغاز خواهد شد و به این ترتیب در اسفندماه سه روز نظافت عمومی را خواهیم داشت که با مشارکت همه دستگاه‌های اداری اقدامات لازم برای ساماندهی وضعیت شهر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری به سمت مدرنیزه شدن حرکت می‌کند گفت: با راه‌اندازی سامانه 137 در شهرداری آبادان خدمت‌رسانی به شهروندان با آسانی بیشتری انجام می‌شود و شهروندان با برقراری  تماس با این سامانه و مطرح کردن مشکل خود می‌توانند شاهد برطرف شدن مشکلات خود در حوزه شهری باشند.

شهردار آبادان در ادامه به انتقال پایانه درون‌شهری به ساختمان پایانه برون‌شهری اشاره کرده و اظهار داشت: از وضعیت ترمینال درون شهری به هیچ‌وجه راضی نیستیم زیرا محل آن نامناسب و بافت آن کاملا فرسوده است به همین دلیل پیشنهاد انتقال آن را به خارج از شهر ارائه کرده‌ایم که متأسفانه تاکنون از سوی مسئول امور پایانه‌های شهرستان با آن موافقت نشده‌است.

شیرازی تصریح کرد: برای سهولت عبور و مرور شهروندان به پایانه مسافربری در صورت انتقال به خارج از شهر اتوبوس‌های رایگان و همچنین خطوط تاکسی‌رانی ویژه‌ای را در نظر خواهیم گرفت که به صورت شبانه‌روزی کار انتقال شهروندان را به ترمینال انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به جمع‌آوری متکدیان از سطح شهرستان گفت: تعداد 134 نفر از متکدیان شهرستان آبادان را با اتوبوس‌هایی به خارج از محدوده شهری انتقال دادیم که این کار را در آینده نیز به صورت تخصصی‌تر انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول