اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین:

کارگران خدماتی شهرداری ورامین واکسینه شدند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ورامین از واکسینه شدن کارگران این واحد خبر داد.

کارگران خدماتی شهرداری ورامین واکسینه شدند
سید ابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین، کارگران خدماتی نواحی شهرداری ورامین به‌صورت رایگان واکسینه شدند.
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین با اعلام این خبر افزود: کارگران خدماتی شهرداری از جمله اقشار زحمت کش جامعه بوده و به دلیل نوع فعالیت آنان و تماس با اجسام آلوده، همیشه در معرض خطر قرار دارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین، کارگاه آموزشی یک روزه آموزش هپاتیت ویژه کارگران برگزار و آنان با این بیماری خطرناک، راه‌های انتقال، پیشگیری، درمان و ... آن آشنا شدند. 
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین در پایان با تقدیر از هماهنگی و پیگیری‌های مدیران نواحی و سمیه فرجی مسئول مرکز بهداشتی و درمانی منطقه کهریزک شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین گفت: در پایان این کارگاه‌های آموزشی جداگانه که در نواحی دو  و چهار برگزار شد، کارگران خدماتی با تزریق واکسن‌های هپاتیت و کزاز، به‌صورت رایگان واکسینه شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول