اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات بین‌المللی اوگاندا

بدمینتون‌باز گیلان به نیمه‌ نهایی رسید

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدمینتون گیلان گفت: محمدرضا خردمندی بدمینتون‌باز گیلانی با شکست کاوه مهرابی به نیمه‌ نهایی رقابت‌های بین‌المللی اوگاندا راه یافت تا کسب مدال خود را قطعی کند.

بدمینتون‌باز گیلان به نیمه‌ نهایی رسید

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سید حسین موسوی‌الغروی عصر شنبه در جمع اعضای هیئت بدمینتون استان اظهار داشت: امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بین‌المللی اوگاندا محمدرضا خردمندی بدمینتون‌باز گیلانی و کاوه مهرابی دو بدمینتون باز کشورمان که به منظور ارتقای رنکینگ بین‌المللی و کسب سهمیه المپیک به کامپالا سفر کردند، رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

وی افزود: در پایان پس از یک ساعت و چهار دقیقه، خردمندی 2 بر یک کاوه مهرابی را شکست داد و توانست به جمع چهار بدمینتون‌باز برتر رقابت‌ها راه یابد.

این مسئول ادامه داد: خردمندی یکشنبه (فردا) در مرحله نیمه‌ نهایی باید به مصاف ویسنوهاریوپوترو از کشور ایتالیا برود.

به گفته وی مسابقات بین‌المللی اوگاندا با حضور بدمینتون‌بازانی از کشورهای اتریش، ایتالیا، استرالیا، ترکیه، کانادا، کنیا و چک با جایزه 5 هزار دلاری برگزار می‌شود.

موسوی‌الغروی با اشاره به نتایج کسب شده توسط خردمندی در این مسابقات تصریح کرد: بدمینتون‌باز شایسته گیلانی در دور نخست رقابت‌های مذکور روژر،کاکی از اوگاندا را با نتیجه 21 بر 9 و 21 بر 12 شکست داد و در مرحله دوم به مصاف استوان وجکی کویچ رنک 74 جهان از کشور کانادا رفت و توانست وی را نیز در سه گیم با نتایج 21 بر 18، 21 بر 15 و 18 بر 11 شکست دهد.

سرپرست هیئت بدمینتون گیلان خاطر نشان کرد: بدمینتون‌باز کانادایی نیز در نیمه گیم سوم از ادامه بازی انصراف داد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول