اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره در 5 شهرستان استان بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نمایشگاه بهاره در قالب پنج نمایشگاه در شهرستان‎های کنگان، دشتی، دشتستان، جم و بوشهر برگزار می‎شود.

برگزاری نمایشگاه بهاره در 5 شهرستان استان بوشهر

اسماعیل مرحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به جریانات اخیر بازار و ملتهب شدن بازار و افزایش قیمت‎ها، امیدواریم بتوانیم در راستای سیاست‏های دولت اقدامات لازم را برای تنظیم بازار انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره در آستانه فرارسیدن نوروز یکی از این اقدامات است که برنامه‎ریزی‎های لازم برای برگزاری نمایشگاهی در خور شان مردم استان انجام شده است.

مرحمتی با اشاره به فعالیت‎های کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر افزود: برگزاری نشست‎های مستمر کمیسیون تنظیم بازار در مرکز استان و شهرستان‎ها، برگزاری نشست‎های شورای کنترل و نظارت بر بازار استان به صورت هفتگی از جمله اقدامات انجام شده در راستای سیاست‎های این کمیسیون برای تنظیم و کنترل بازار استان است.

وی، توزیع کالا در ایام خاص، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و برگزاری فروش فوق‎العاده اصناف در استان را از دیگر اقدامات انجام شده و در دست انجام کمیسیون تنظیم بازار استان ذکر کرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: مهمترین نمایشگاه عرضه کالا در استان بوشهر در طول سال، نمایشگاه بهاره است که از 16 اسفند به مدت 10 روز برگزار می‎شود.

مرحمتی بیان کرد: نمایشگاه بهاره در قالب پنج نمایشگاه در شهرستان‎های کنگان، دشتی، دشتستان، جم و بوشهر برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در مجموع 422 غرفه در نمایشگاه‎های بهاره امسال در سطح استان برپا می‎شود که از این تعداد 180 غرفه برای نمایشگاه بهاره شهر بوشهر در نظر گرفته شده است.

مرحمتی اضافه کرد: نمایشگاه بهاره هر ساله در آستان فرا رسیدن نوروز و با هدف تنظیم بازار برپا می‎شود که در این نمایشگاه اقلامی نظیر پوشاک، آجیل و خشکبار، میوه و اقلام پروتئینی عرضه می‎شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه بهاره و ارائه خدمات مطلوب به مردم نیازمند همکاری و همراهی بیشتر دستگاه‎های اجرایی هستیم.

مرحمتی اظهار داشت: نواقص، کاستی‎ها و مشکلاتی در برپایی نمایشگاه بهاره وجود دارد که به زودی و پیش از برگزاری نمایشگاه مرتفع می‎شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول