اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

نمایش روند بهبود شاخص‌های بهداشتی در نمایشگاه «ما توانسته‌ایم»

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای نظام شبکه بهداشت و درمان در کشور و استان فارس است.

نمایش روند بهبود شاخص‌های بهداشتی در نمایشگاه «ما توانسته‌ایم»

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محسن مقدمی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» فرصتی است که دستاوردهای ۳۳ ساله انقلاب اسلامی در زمینه توسعه خدمات سلامت و بهبود شاخص‌های بهداشتی در معرض بازدید مردم و علاقمندان قرار گیرد.

وی افزود: نظام خدمات شبکه‌ای بهداشت و درمان ایران به عنوان یک الگوی جهانی و منطقه‌ای مطرح است.

این مسئول بیان کرد: با اجرای نظام شبکه‌ای، ما توانسته‌ایم در بسیاری از شاخص‌های جهانی از جمله کاهش مرگ و میر مادران و کودکان، واکسیناسیون، کنترل و مراقبت از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم به وضعیت قابل قبولی دست یابیم.

مقدمی بیان داشت: در این نمایشگاه تلاش می‌شود توانمندی‌ها، دستاوردها و روند بهبود شاخص‌های بهداشتی در این استان به مردم معرفی شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه معاینات رایگان دهان و دندان توسط دندان‌پزشک، مشاوره تغذیه توسط کارشناسان تغذیه و همچنین تشکیل پرونده دیابت برای واجدان شرایط توسط گروه دیابت از مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول