اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان اعلام کرد

عرضه کتاب با 40 درصد تخفیف در نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: کتاب‌های موجود در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان با 40 درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

عرضه کتاب با 40 درصد تخفیف در نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی مریدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تقدیر از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه همکاری در برگزاری نمایشگاه در بندرعباس اظهار داشت: در نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بیش از 750 ناشر در قالب 400 غرفه حضور خواهند داشت که 350 ناشر به صورت مستقیم و 300 ناشر نیز به صورت نمایندگی شرکت می‌کنند.

وی افزود: بیش از 40 هزار عنوان کتاب در قالب 650 هزار جلد در نمایشگاه نهم با تخفیف 40 درصد به مراجعه کنندگان عرضه می‌شود و مردم می‌توانند بن خرید الکترونیکی کتاب را از باجه‌های بانک صادرات که در نمایشگاه مستقر است، دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: امسال 4 میلیارد ریال بن خرید کتاب در نمایشگاه با تخفیف 20 درصد از طریق بانک صادرات توزیع می‌شود و ناشران نیز مکلف هستند که کتاب‌ها را با 20 درصد تخفیف قیمت پشت جلد ارائه کنند که در مجموع کتاب‌ها با 40 درصد تخیف عرضه می‌شود.

دبیر نهمین نمایشگاه بزرگ هرمزگان خاطرنشان کرد: عرضه بن خرید الکترونیکی کتاب به صورت محدود و تا سقف مشخص توزیع می‌شود و به اقشار عادی تا سقف 20 هزار تومان، دیپلمه و دانشجویان کاردانی 30 هزار تومان، کارشناسی‌ 40 هزار تومان و فوق‌لیسانس به بالا، طلاب و روحانیون تا سقف 50 هزار تومان عرضه می‌شود.

مریدی‌زاده یادآور شد: امسال برخلاف سال‌های گذشته عموم مردم می‌توانند به غیر از بن‌کارت الکترونیکی از سایر کارت‌های بانک‌های دیگر که عضو شتاب هستند نیز برای خرید کتاب استفاده کنند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول