اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از شاعران

دفتر انجمن شعرای اهل‌بیت آئینی در همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از شاعران دفتر انجمن شعرای اهل‌بیت آئینی استان همدان افتتاح شد.

دفتر انجمن شعرای اهل‌بیت آئینی در همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان عصر امروز دفتر انجمن شعرای اهل‌بیت آئینی استان همدان در مجتمع بوعلی سینا با حضور سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی استان و مدیر ارشاد شهرستان همدان رسماً افتتاح شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در آیین بهره‌برداری از این دفتر با بیان اینکه هدایت و فعالیت معنوی انجمن عامل جذب بسیاری از شعرای آیینی می‌شود، اظهار کرد: ابزار مورد نیاز امروز به منظور بصیرت بخشی به آحاد مختلف جامعه به خصوص جوانان، فرهنگ و ادب در قالب شعر و هنر سرودن است.

هادی فیض‌منش افزود: فضای انجمن و شعر آیینی باید در کنار بهره‌گیری از شاعران جوان از تجربه پیشکسوتان این عرصه نیز استفاده کند و امکانات خود را در راستای تعالی بخشی به حوزه فرهنگ، ادب و شعر به کار بگیرد.

وی اضافه کرد: پل ارتباطی جوانان و پیشکسوتان در قالب دین، اهل‌بیت و شعر آیینی ایجاد شده است و حمایت‌های ارشاد نیز از انجمن شعرای اهل‌بیت آیینی ادامه خواهد یافت.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با تأکید بر اینکه ابزار مورد نیاز برای مقابله با جنگ نرم فرهنگ، هنر، شعر و ادبیات است، خاطرنشان کرد: گام‌های اولیه به لحاظ فضا و امکانات نظیر سالن کنفرانس و آمفی تئاتر برای انجمن برداشته شده است و مجموعه مذکور می‌تواند همایش‌هایی را با ظرفیت 500 الی 600 نفر برگزار کند.

وی در پایان با تأکید بر حمایت اداره ارشاد از انجمن شعرای آیینی استان همدان گفت: امکان چاپ اشعار برگزیده به صورت سالیانه در مجموعه اداره کل ارشاد استان همدان فراهم است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول