اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دماوند

طومار درخواست ایجاد سامانه‏های شبکه دیجیتال تهیه می‏شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: مردم در هفته جاری در راستای اهتمام مسئولان صدا و سیما برای نصب سامانه‏های رسانه‏ای دیجیتال در دماوند طوماری را تهیه و امضا می‏کنند.

طومار درخواست ایجاد سامانه‏های شبکه دیجیتال تهیه می‏شود

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: فقدان سامانه‏های دیجیتالی پخش باکیفیت برنامه‏های صدا و سیما در 50 کیلومتری پایتخت مایه تعجب همگان است.

وی ادامه داد: از این رو مردم شریف، ولایی و انقلابی شهرستان دماوند برای برخورداری از شبکه‏های مفیدی نظیر شبکه قرآن طوماری را تهیه و به مسئولان صدا و‌سیما برای ایجاد این مهم مطالبات خود ارائه می‏دهند.

علاءالدینی مردم ایران اسلامی را شایسته بهترین خدمات خواند و افزود: مردم ایران اسلامی در صحنه حماسه‏سازی 22 بهمن ارزش‏های والای خود را به جهانیان ثابت کردند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: حال نوبت به مسئولان نظام اسلامی ایران رسیده که در دماوند و سایر نقاط کشور با تمام وجود برای خدمات‏رسانی به مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: دیگر روا نیست که مردمی با این روحیه انقلابی در قبال مشکلاتی که می‏توان با کمی همت و تلاش برطرف کرد، رنجور شوند.

علاءالدینی، مردم را ولی‏نعمت مسئولان خواند و افزود: صداقت، صلابت و صراحت سه ویژگی مهم و ضروری برای مسئولان امور اجرایی و خدماتی است.

امام جمعه دماوند خواستار افزایش ظرفیت مسئولان در برخورد با مراجعان شد و گفت: یکی از خواسته‏های مردم از مسئولان افزایش ظرفیت مدیران ادارات در برخورد با ارباب ‏رجوع است.

وی ادامه داد: علاوه بر این اصل اجرای سریع و صحیح امور و عدم واگذاری کار امروز مردم به فردا دیگر خواسته به حق مردم از دستگاه‏های اجرایی شمرده می‏شود.

علاءالدینی، همدلی مسئولان را عامل دلگرمی مردم دانست و افزود: همدلی مسئولان از جمله اصولی است که در پیشبرد امور خدماتی و در نهایت توسعه اهداف نظام مقدس اسلامی نقشی محوری ایفا می‏کند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: نباید در زمینه رفع مشکلات مردمی کارشکنی صورت گیرد تا اقشار جامعه همچنان به وجود عدالت در کشور دلگرم باشند.

وی خطاب به مسئولان دستگاه‏های شهرستان دماوند عنوان کرد: مسئولان باید قدر فرصت خود برای ارائه خدمت به مردمی همچون امت ایران اسلامی را بدانند.

علاءالدینی تصریح کرد: مسئولان نباید در ادامه این مسیر خستگی به خود راه دهند چرا که اگر خسته شوند آن‏گاه کار از آنها گرفته و به کسانی که تشنه خدمت هستند، واگذار می‏شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول