اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی:

راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت: راه‌اندازی هر گونه کارناوال‌ها با عنوان نامزد انتخاباتی در حال حاضر ممنوع است.

راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی ممنوع است

حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این اقدام از سوی نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها تخلف بوده و در مراجع قابل پیگیری است.

قائم مقام دادگستری کل خراسان شمالی تصریح کرد: اخیراً در یکی از شهرستان‌های استان کارناوال‌های یکی از نامزدهای انتخاباتی را شاهد بودیم که با این تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی با بیان اینکه داوطلبان طبق قانون از هرگونه تبلیغات انتخابات تا پیش از زمان انتخابات باید پرهیز کنند، افزود: پخش کارت ویزیت، زندگی‌نامه با عنوان نامزد انتخاباتی نیز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه زمان انتخابات طبق قانون از 4 اسفند تا 10 اسفند تعیین شده است، گفت: نامزدهای مجلس نهم صرفاً طی این مدت می‌توانند تبلیغات رسمی انتخاباتی داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبداللهی همچنین از تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی در سطح دادگستری‌های شهرستان‌های این استان خبر داد.

وی تصریح کرد: برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نیز شعبه‌های ویژه‌ای در دادگستری‌ها تشکیل شده است.

خراسان شمالی دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده که شهرستان فاروج به عنوان حوزه فرعی حوزه انتخابیه قوچان نیز دارای یک نماینده است.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول