اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کردستان:

مردم در انتخابات امسال یک‌بار دیگر حماسه‌ساز خواهند شد

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کردستان گفت: مردم ما در همه فراز و نشیب‌های انقلاب همواره حماسه‌ساز بوده‌اند و 12 اسفند ماه امسال هم یک‌بار دیگر حماسه‌ساز خواهند بود.

مردم در انتخابات امسال یک‌بار دیگر حماسه‌ساز خواهند شد

حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: انتخابات به معنای دخالت مستقیم مردم در سرنوشت و آینده مردم است و می‌توان گفت که انگیزه دینی بهترین دلیل شرکت مردم در انتخابات مختلف است.

 

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کردستان اصلی‌ترین ویژگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را حرکت در راستای نظام خلقت عنوان کرد و تصریح نمود: این بدان معنا است که جمهوری اسلامی بر اساس حقیقت بنیان نهاده شده و در نهایت انسان را به سمت تعالی هدایت می‌کند.

 

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی اضافه کرد: قرآن‌باوری و توجه به کلام وحی از مصادیق حقیقتی است که جمهوری اسلامی بر اساس آن شکل گرفت و با رهبری امام (ره) تمام بحران‌ها را پشت سر گذاشت.

 

وی خاطر نشان ساخت: در بیانات داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و کشور نام برده می‌شود و بدون تردید همین مردم هیچ‌گاه نخواهند گذاشت که از سوی دشمنان به انقلاب گزندی وارد شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ کردستان تاکید کرد: نگاه الهی مردم به لحظات حساس و سرنوشت‌سازی که کشور به آن وارد شده است، نشان‌دهنده آن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه نظام‌های دیگر متفاوت است.

 

حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی با نیت قربت الی‌الله نشان‌دهنده ‌همان حقیقتی است که انقلاب و نظام ما را از همه سیستم‌های مملکت‌داری متمایز می‌کند.

 

وی افزود: در کشورهای غربی در مواقع حساس از انگیزه‌های ملی و ناسیونالیستی برای جهت‌دهی مردم در مسیری خاص استفاده می‌کنند و این در حالی است که مردم دین‌دار و ولایت‌مدار ما در همه موارد و حالات از انگیزه‌های الهی برای حرکت در مسیر درست سود می‌جویند.

 

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کردستان در پایان خاطر نشان کرد: مقایسه انگیزه‌های ملی و انگیزه‌های الهی قیاس مع‌الفارغ بوده و به بیان ساده‌تر به مانند مقایسه نور شمع و نور خورشید است.

 

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول