اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید ستاد انتخابات پلدختر:

زمینه انتخابات پرشور و سالم در پلدختر محیا شده است

خبرگزاری فارس: رئیس جدید ستاد انتخابات پلدختر بر لزوم برگزاری انتخابات سالم تأکید کرد.

زمینه انتخابات پرشور و سالم در پلدختر محیا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، بعد از عزل رئیس ستاد انتخابات پلدختر به دلیل راه‌اندازی جو ناسالم انتخاباتی و نسبت فامیلی با یک کاندیدای خاص رئیس جدید ستاد انتخابات پلدختر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان بر لزوم بی‌طرفی مسئولان اجرایی و سیاسی از کاندیدای خاص تأکید کرد و گفت: طی جلسه‌ای که با هیئت اجرایی انجام شده بر لزوم برگزاری انتخابات سالم در پلدختر تأکید شده است.

احیاء امرایی اظهار داشت: ما به عنوان مجریان انتخابات در حوزه شهرستان باید تلاش جدی کنیم، که بستر مناسب را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی فراهم بیاوریم.

وی افزود: سلامت انتخابات بسیار مهم، حیاتی و از هر چیز واجب‌تر و مورد تأکید مؤکد مقام معظم رهبری است.

رئیس ستاد انتخابات پلدختر با بیان اینکه سلامت انتخابات و حفظ و حراست از آرای مردم از وظایف جدی و خدشه‌ناپذیر مسئولان است، گفت: با تدابیر و تلاش خود اجازه دخالت در آرای مردم را به هیچ کس نمی‌دهیم.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام منتظر هستند که کوچک‌ترین چالشی در انتخابات ایجاد شود، تا از آن بهره‌برداری سیاسی کنند، اما مردم و مسئولان این فرصت را به آنها نمی‌دهند.

امرایی گفت: وظیفه مسئولان ستاد انتخابات پلدختر فراهم کردن بستر لازم برای مردم و برای انتخاب کاندیدای اصلح‌تر است و مردم خودشان باید آن را انتخاب کنند و کسی حق دخالت در این فرایند را به نفع کسی ندارد.

وی اظهار داشت: 89 شعبه اخذ رأی در کل شهرستان در نظر گرفته شده است که 56 شعبه مربوط به حوزه انتخابیه بخش مرکزی و 33 شعبه اخذ رأی مربوط به حوزه شهر معمولان است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول