اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاگرد آیت‌الله وحید خراسانی:

پرونده‌سازی برای رقیب انتخاباتی گناه نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: یکی از شاگردان آیت‌الله وحید خراسانی گفت: افرادی که برای از صحنه خارج ساختن رقیب سیاسی‌شان، پرونده‌سازی می‌کنند دچار گناهی نابخشودنی می‌شوند.

پرونده‌سازی برای رقیب انتخاباتی گناه نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت الاسلام یحیی صادقی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای روستای لالیم در شهرستان میاندرود گفت: افرادی که  برای از صحنه خارج ساختن رقیب سیاسی پرونده‌سازی می‌کنند دچار گناهی نابخشودنی می‌شوند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس نهم در اسفندماه، پرونده‌سازی و تخریب برای محوساختن رقیب سیاسی را گناهی نابخشودنی دانست.

شاگرد آیت الله وحید خراسانی تصریح کرد: عقلانیت، اخلاق، ایثار و فداکاری از مولفه‌های پیشرفت اسلام است که باید به آن توجه کرد و افراد برای جلب آرای مردم باید از روش‌های درست و منطقی استفاده کنند.

وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است، اضافه کرد: خون شهید ضامن پیشرفت‌های امروز کشور در زمینه‌های مختلف است و مسئولان و ملت باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: بداندیشان به نظام و انقلاب بدانند که اگر دشمنان چشم به ایران دوخته‌اند به‌واسطه بینش و بصیرت رهبر و مردم است که نقشه‌های آنان را تاکنون خنثی کرده است.

صادقی تعبد و تدین را دو محور اصلی عقلانیت در اسلام معرفی کرد و گفت: هر کدام از این دو بال اگر آسیب ببیند، انحراف از مسیر اصلی دین رخ خواهد داد چرا که خوارج و علمای برجسته اهل تسنن نمونه‌هایی از این دست هستند.

وی شهدا را شفیعان روز محشر خواند و اذعان داشت: این یکی از برترین افتخارات مجاهد فی سبیل الله است که هم رکاب علما و انبیا از مقام شفاعت برخوردارند.

شاگرد آیت الله وحید خراسانی حق الناس و تصاحب حق دیگران را از گناهان بزرگ برشمرد و متذکر شد: پیامبر اسلام بر بدن شهیدی که سه درهم به یک یهودی بدهکار بود نماز نگذارد که این نشانگر اوج توجه اسلام و پیامبر آن به رعایت حقوق دیگران است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول