اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال

هلال احمر قم از سد صالحین ساری عبور کرد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال‌احمر قم در نخستین مسابقه خود در مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از سد تیم صالحین ساری گذشت.

هلال احمر قم از سد صالحین ساری عبور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از پشت سر گذاشتن 14 هفته پر التهاب دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که با شناخت تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم به پایان رسید، اکنون تیم‌های دسته اولی در مرحله پلی‌آف با حریفان خود رقابت می‌کنند.

در این بین هشت تیم برتر که چهار تیم آن از گروه نخست و چهار تیم دیگر از گروه دوم مرحله مقدماتی جواز حضور در مرحله دوم پیکارهای این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را به دست آورده‌اند، در پلی‌آف قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

از سوی دیگر تیم‌هایی که موفق به کسب جواز حضور در مرحله دوم و پلی‌آف قهرمانی نشده‌اند، برای کسب رتبه نهم تا چهاردهم مسابقات امسال لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در پلی‌آف رده‌بندی با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

در بین تیم‌هایی که برای قرار گرفتن در بهترین رتبه رده‌بندی تلاش می‌کند، تیم والیبال هلال‌احمر قم نیز حضور دارد که با ترکیبی از بازیکنان جوان و خوش آتیه والیبال قم و با وجود بازی‌های خوب و درخشانی که انجام داد، نتوانست جواز صعود به مرحله دوم را به دست بیاورد.

والیبالیست‌های هلال‌احمر قم به همین دلیل در تلاش برای کسب رتبه نهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در نخستین بازی خود در مرحله پلی‌آف به دیدار تیم والیبال موسسه صالحین ساری رفتند و حریف خود را شکست دادند.

دیدار تیم‌های والیبال هلال‌احمر قم و موسسه صالحین ساری از دور نخست مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال کشور شب گذشته به میزبانی نماینده والیبال قم در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار شد.

در این دیدار دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند که البته چهره جوانان والیبالیست هلال‌احمر قم درخشان‌تر از حریف شمالی بود و در نهایت قمی‌ها توانستند در سه گیم متوالی میهمان خود را شکست داده و به پیروزی دست یابند.

در گیم نخست این مسابقه موسسه صالحین ساری تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداد و در حالی که امتیازهای خود را تا عدد 21 نیز رساند، در نهایت با چهار امتیاز اختلاف، یعنی با حساب 25 بر 21 مغلوب تیم والیبال هلال‌احمر قم شد.

در گیم دوم نیز این والیبالیست‌های تیم هلال‌احمر قم بودند که تیم برتر میدان نشان دادند و توانستند میهمان خود را با حساب 25 بر 14 از پیش رو برداشته و دومین گیم بازی را نیز برنده شوند که با احتساب برتری 25 بر 13 تیم والیبال هلال‌احمر قم در گیم سوم، این دیدار در نهایت با حساب سه بر صفر به سود هلال‌احمر قم به پایان رسید.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول