اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی

داور قمی برای قضاوت در کشتی آزاد جوانان کشور انتخاب شد

خبرگزاری فارس: کمیته داوران فدراسیون کشتی نام داور جوان قمی را در بین داوران قضاوت کننده در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان قرار داد.

داور قمی برای قضاوت در کشتی آزاد جوانان کشور انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سال‌های اخیر همراه با پیشرفت کشتی قم در رده‌های سنی مختلف به خصوص رده‌های سنی پایه، داور جوان کشتی قم نیز با حضور در میادین مختلف داخلی و برون مرزی به خوبی بر تجربه خود برای رویدادهای مهم کشتی افزوده است.

این داور جوان و آینده‌دار کشتی قم و کشورمان سعید عباسی است که در حال حاضر با داشتن مدرک درجه دو بین‌المللی قضاوت در کشتی از چهره‌های آینده‌دار داوری کشتی در میادین مهم داخلی و برون مرزی این رشته محسوب می‌شود.

عباسی که از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی امسال برای چندمین بار برای قضاوت در مسابقات هشتمین دوره کشتی فرنگی بین‌المللی جام یادگار امام نیز برگزیده شده است، پیش از این جام، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان قضاوت خواهد کرد.

از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی در حالی اسامی داوران قضاوت کننده در مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد جوانان مشخص شد که در بین آنها سعید عباسی داور قمی نیز حضور دارد و روزهای پایانی بهمن ماه این پیکارها را داوری می‌کند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های انتخابی تیم کشتی آزاد رده سنی جوانان کشورمان در روزهای سی‌ام بهمن و اول اسفندماه با شرکت برترین‌های کشتی آزاد جوانان کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

این در حالی است که بر این اساس، علاوه بر سعید عباسی از قم که یکی از داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، عین‌الله محمدی، سید محمد عابد ‌هاشمی ‌نسب، جواد کریمی و طاهر محمدعلی زنگنه از تهران، سید محمود صیاد از مازندران و سید محمد افتخاریان از البرز به عنوان داور درجه یک بین‌المللی در این مسابقات قضاوت می‌کنند.

همچنین علیرضا اعظمی و ایرج منصوری از تهران، اکبر نصیری از زنجان، حجت‌الله احمدی از ایلام، سعید عباسی از قم، محمود مدبر از کرمانشاه، محمدرضا ستوده از لرستان، محمد رحیم‌پور از کردستان و عبدالرضا نباتچیان از تهران به عنوان داور درجه دو بین‌المللی در این رقابت‌ها داوری خواهند کرد.

در نهایت اینکه بهروز ایل‌بیگی از چهارمحال و بختیاری، داریوش چلوییان از همدان و محمد جعفرخان محمدی از استان مرکزی سه داور درجه سه بین‌المللی قضاوت کننده در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد رده سنی جوانان کشورمان محسوب می‌شوند.

در حالی که این دوره از مسابقات از روز سی ام بهمن ماه آغاز خواهد شد، محمد ابراهیم امامی از تهران به عنوان نایب رئیس کمیته داوران، اصغر رامبد از تهران به عنوان سرپرست فنی و ژوری، احمد حاج‌آقاپور از استان تهران و محمد ربیع‌ پور از مازندران به عنوان اعضای هیئت ژوری در این دوره از پیکارها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول