اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/53

کاندیدایی را انتخاب می‏کنیم که ولایت‏مدار باشد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: کاندیدایی را برای مجلس نهم انتخاب می‏کنیم که ولایت‏مدار باشد.

کاندیدایی را انتخاب می‏کنیم که ولایت‏مدار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی در نشست سیاسی بانوان در سمنان اظهار کرد: مهم‏ترین انتظار مقام معظم رهبری از ما این است که بصیرت داشته باشیم، چرا که این بصیرت و آگاهی بوده که انقلاب اسلامی و ارزشمند ما را بیمه کرده است.

خیری‏گنجی افزود: حضور در عرصه جنگ نرم در زمان حاضر وظیفه همه مردم ایران و به خصوص بسیجیان بوده و دشمن‏شناسی از کارهایی است که اولویت ما محسوب می‏شود و باید به آن توجه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه همه ما از بزرگ و کوچک گرفته تا زن و مرد و جوان به انقلاب و شهدا بدهکار هستیم و باید دِین خود را ادا کنیم، تصریح کرد: این دِین جز با دشمن‏شناسی، کسب بصیرت، مسلح شدن به سلاح روز و حجاب که مظهر عزت است، پرداخت نمی‏شود.

خیری‏گنجی خاطرنشان کرد: بسیج همیشه گوش به فرمان رهبر بوده و بارها و بارها این را ثابت کرده، زیرا گوش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز به فرمان امام زمان(عج) است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: همه در انتخابات آتی مجلس حضوری باشکوه خواهیم داشت و کاندیدایی را انتخاب می‏کنیم که متدین و عاشق به اهل‌بیت(ع) بوده و سابقه خوب داشته و ولایت‏مدار باشد.

خیری‏گنجی در پایان اظهار داشت: سعادت در ولایت‌مداری است و اگر کسی قدر رهبر و امام زمانش را بداند، روز به روز بر عزتش افزوده می‏شود، از این‌رو، بسیجیان دائماً بصیرت خود را ارتقاء می‏دهند تا بر عزت خود بیفزایند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول