اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش فیروزکوه:

برخی عناوین ورزشکاران فیروزکوهی تاکنون سابقه نداشته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: برخی عناوین ورزشکاران فیروزکوهی که امسال به دست آمد، تاکنون سابقه نداشته است.

برخی عناوین ورزشکاران فیروزکوهی تاکنون سابقه نداشته است

قاسم سراج امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در سال جاری در ورزش فیروزکوه شاهد تحولاتی بودیم و در عرصه‌های مختلف موفق شدیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: برخی از این نتایج و رتبه‏های برتر از جمله قهرمانی تیم کشتی فرنگی شهرستان فیروزکوه در استان تهران تاکنون سابقه نداشته و بی‏نظیر بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: در بسیاری از رشته‌های ورزشی که در کشور رایج بود اما در شهرستان فیروزکوه در آنها حرفی برای گفتن نداشتیم، تغییرات و تحولات خوبی رخ داده است.

سراج ادامه داد: در این زمینه در سال جاری توانسته‌ایم گام‌های مثبت و رو به رشدی را برداریم.

وی بیان کرد: این موفقیت‏ها که به همت ورزشکاران و مسئولان ذی‏ربط در فیروزکوه حاصل شد، نشان از حرکت رو به جلوی ورزش در این شهرستان دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: در روزهای اخیر به سبب رسیدن به این توفیقات و برتری‏ها، از ورزشکاران این شهرستان در قالب همایشی قدردانی شد تا از این طریق، انگیزه‌های بیشتری به ورزشکاران رشته‏های مختلف برای ادامه این راه تزریق شود.

سراج همچنین با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت و جنبش و تکاپوی هیئت‌های ورزشی شهرستان فیروزکوه در سال جاری افزود: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، این هیئت‏ها در سال 90 فعال‌تر از سال‏های قبل شده‏اند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از رشته‌های ورزشی که تا سال‏های گذشته نامی از آنها در میان نبود و فعالیتی در سطح شهرستان در آن زمینه‏ها دیده نمی‏شد، تحولاتی رخ داد و هیئت‏های ورزشی احیا شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: ورزشکاران نیز راضی‏تر از گذشته به کارشان ادامه می‏دهند و شاهد استقبال خوبی از سوی مردم از این رشته‏هایی که دوباره جان گرفته‏اند، هستیم.

سراج بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه حمایت‏های لازم را از هیئت‌های ورزشی زیرپوشش خود به عمل می‏آورد و از این هیئت‏ها به طور کامل پشتیبانی میشود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول