اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/48

یکدیگر را به حضور حداکثری در انتخابات سفارش کنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی خواستار سفارش یکدیگر برای حضوری حداکثری و پرنشاط در انتخابات آتی شد.

یکدیگر را به حضور حداکثری در انتخابات سفارش کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام حسین توسلی در نشستی که با حضور جمع کثیری از مردم بخش‏های مرکزی تهران و رودهن در مسجد جامع بومهن برگزار شد اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک است.

وی ادامه داد: کمتر از دو هفته دیگر مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضوری حداکثری، حماسه دیگری را خلق می‏کنند و به معرض دید جهانیان می‏گذارند.

توسلی اضافه کرد: شرکت گسترده در انتخابات از مطالبات امام راحل عظیم‏الشأن (ره) و شهیدان گلگون‏کفن ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی حضور حداکثری آحاد مختلف جامعه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را حامل خیرات و برکات مادی و معنوی بسیاری خواند.

وی تصریح کرد: استحکام بنیان نظام مقدس اسلامی، خشنودی مومنان، شادی روح شهدا و امام شهدا و اصابت تیر به قلوب دشمنان و بدخواهان امت اسلامی ایران از جمله این برکات است.

توسلی دشمن را اصلی‏ترین ارزیاب میزان حضور مردم در انتخابات آتی خواند و افزود: علاوه بر ملل آزادیخواه جهان که انتخابات آتی ایران اسلامی را نقطه اتکایی برای تداوم مبارزات خود علیه استکبار جهانی قلمداد می‏کنند، نظام سلطه‏گر غرب نیز میزان حضور مردم در این عرصه عبادی و سیاسی را به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار می‏دهد.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی تصریح کرد: اگر انتخابات آتی با حضور حداکثری مردم همراه شد، آنگاه دشمن در خصوص برنامه‏های خود بازنگری می‏کند؛ اما اگر به هر دلیلی این حضور کمرنگ باشد، بدخواهان آن را به پای دلسردی مردم از نظام می‏نویسند.

وی پیرامون نحوه گزینش نامزدهای انتخاباتی برای ورود به صحن بهارستان خاطر نشان کرد: همه کاندیداهای تایید شده از سوی شورای نگهبان صالح هستند.

توسلی تصریح کرد: اما باید با نگاهی به گذشته این افراد، مشاوره با اشخاص آگاه و مطالعه پیرامون ابعاد شخصیتی نامزدهای انتخاباتی از میان این صالحین، فرد اصلح را برگزیده و به گود قانونگذاری کشور فرستاده شود.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت در خصوص انتخاب فرد اصلح، نزدیکی مواضع وی به رهبری معظم انقلاب است که امیدورام این مهم در شیوه گزینش اقشار جامعه رعایت شود.

وی ضمن اعلام بی‏طرفی نماز جمعه در این انتخابات خاطر نشان کرد: ترغیب و تشویق به حضوری حداکثری در انتخابات از سوی ستاد اقامه نماز جمعه بخش‏های مرکزی تهران و رودهن اجرایی می‏شود.

توسلی ادامه داد: این نهاد هرگز و به هیچ عنوان از گروه، شخص یا نامزد انتخاباتی خاصی جانبداری و حمایت نمی‏کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول