اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه:

شهرک صنفی دهدشت احداث می­شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه از احداث شهرک صنفی شهر دهدشت با ظرفیت 180مغازه در زمینی به مساحت 2.5 هکتار خبر داد.

شهرک صنفی دهدشت احداث می­شود

عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مراحل خرید زمین و واگذاری به صنوف شهرک صنفی انجام شده است و در صورت تامین برق شهرک، ساخت مغازه­ها آغاز می­شود.

وی با اشاره به اینکه در روز یکم تیرماه ( روز اصناف) رئیس‌جمهور در دستورالعملی استانداران و فرمانداران را موظف کرد مراحل زیرساختی ایجاد شهرک‌های صنفی را مهیا کنند و در اختیار اصناف قرار دهند تا به افراد واجد شرایط واگذار شود، خاطرنشان کرد: شهرک صنفی شهر دهدشت در زمینی به مساحت 2.5 هکتار با ظرفیت 180 مغازه ایجاد می­شود که هم‌اکنون تامین برق آن جزو مشکلات پیش‌رو می‌باشد.

اخوان تصریح کرد: با توجه به رایزنی­های انجام شده با سازمان بازرگانی استان، فرمانداری شهرستان و استانداری امیدواریم که به­ زودی مشکل برق شهرک صنفی برطرف و ساخت مغازه­ها آغاز شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه یکی از راه‌های کنترل بازار را برپایی نمایشگاه‌های فصلی عنوان کرد و افزود: طبق دستورالعمل­های دولت در دو فصل بهار و پاییز که افزایش تقاضا و خرید بیشتر است و تورمی کاذب در بازار وجود دارد، مجامع امور صنفی موظفند با برپایی نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه قیمت‌ها را کنترل کرده و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنند.

اخوان کنترل قیمت را مهم‌ترین هدف در برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خواند و تاکید کرد: تلاش می‌شود در این نمایشگاه با توجه به نوع کالا 5 تا 15 درصد کاهش قیمت اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف از پیش تعیین شده‌ای برای نمایشگاه بهاره وجود دارد، افزود: اگر در جریان این نمایشگاه‌ها 55 درصد اهداف مجمع محقق شود، می­­توان گفت در عرضه مستقیم کالا عملکرد مناسبی داشته و موفق بوده­ایم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول