اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد مراکز گلخانه‏ای محقق می‏شود

تبدیل کیلان به مرکز تامین فضای سبز دماوند

خبرگزاری فارس: شهردار کیلان از تبدیل شدن این شهر به مرکز تامین و توزیع ملزومات فضای سبز در شهرستان دماوند در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

تبدیل کیلان به مرکز تامین فضای سبز دماوند

سید جلیل چوبداری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: ایجاد فضای سبز یکی از مهم‏ترین امور در بحث منظرسازی عمومی شهری است.

وی ادامه داد: از این رو، همه شهرداری‏های نقاط مختلف کشور به رغم برخی محدودیت‏ها در تامین آب موردنیاز، اجرای کارکردهایی از این دست را هرگز از برنامه کاری خود حذف نمی‏کنند.

چوبداری اضافه کرد: شهرداری کیلان نیز در راستای نیل به ایجاد فضایی زیبا و بانشاط در این شهر، اجرای طرح‏های فضای سبز را در دستور کار خود قرار داد.

شهردار کیلان افزود: برای تامین ملزومات این امر باید فکری اساسی صورت می‏گرفت تا نیازهای موجود با ظرفیت‏های بالقوه منطقه‏ا‏ی  تامین شود.

وی از ایجاد مرکز تولید و تامین ملزومات فضای سبز در کیلان خبر داد و افزود: بخش توسعه فضای سبز کیلان در اقدامی شایسته نسبت به ایجاد مراکز گلخانه‏ای به منظور تامین این نیاز اساسی شهر مبادرت ورزید.

چوبداری تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی کیلان می‏توان این مراکز گلخانه‏ای را در آینده‏ای با توسعه بیشتری همراه ساخت.

شهردار کیلان اضافه کرد: در سایه این هدف‏گذاری در آینده‏ای نه چندان دور کیلان به منبع تامین فضای سبز مناطق مختلف شهری و روستایی حاشیه‏ای شهرستان دماوند تبدیل می‏شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول