اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فهرج خبر داد:

افزایش 35 درصدی فضای سبز فهرج

خبرگزاری فارس: شهردار فهرج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 درصد به فضای سبز شهر فهرج افزوده شده است.

افزایش 35 درصدی فضای سبز فهرج

علیرضا شهمراد‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: راه‌اندازی ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی ورودی شهر فهرج ‌در محور جاده ترانزیتی فهرج - زاهدان بسیار ضروری است.

وی افزود: جاده فهرج – زاهدان، محور پر‌ترافیک و حادثه‌خیز است که  باید در هنگام وقوع حریق و آتش‌سوزی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر بم و فهرج به این محور اعزام شوند. 

شهمرادزاده بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج نفر از هم‌وطنانمان در اثر تصادف منجر به آتش‌سوزی جان خود را در این محور ‌از دست دادند. از ابتدای سال جاری تاکنون 37 مورد آتش‌سوزی در شهر فهرج ‌به وقوع پیوسته است.

شهمرادزاده همچنین از تجهیز آتش‌نشانی شهر فهرج به ملزومات و امکانات لباس نسوز، چکمه، کلاه، ماسک‌ و دستگاه تنفس، تجهیز به یک دستگاه موتورسیکلت پیشرو و کپسول آتش‌نشانی برای اطفای حریق و دیگر امکانات با صرف 150 میلیون ریال خبر داد و اضافه کرد: ایستگاه آتش‌نشانی شهر فهرج نیاز به یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی دیگر دارد.

شهر‌دار فهرج همچنین با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای این شهر ابراز داشت:‌ برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان فهرج 300 میلیون ریال ‌اعتبار اختصاص یافته است.

‌وی با اشاره به گسترش فضای سبز شهر فهرج عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 درصد فضای سبز شهر فهرج ‌افزایش پیدا کرده که این میزان تا پایان سال جاری به 50 درصد می‌رسد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول