اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج:

طرح انتخاب بهترین‌های فضای سبز در کرج اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از اجرای طرح انتخاب بهترین‌های فضای سبز در این کلانشهر خبر داد.

طرح انتخاب بهترین‌های فضای سبز در کرج اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلانشهر، عباس زارع اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است که با توجه به فرارسیدن هفته درختکاری،‌ از سوی این سازمان طرح انتخاب بهترین‌های فضای سبز در این کلانشهر اجرا شود.

وی افزود: در اجرای این طرح، شهروندانی که در حیاط، پشت بام و محوطه درونی و بیرونی منازل خود دارای فضای سبز مطلوب و زیبا هستند، شرکت کنند.

این مسئول عنوان کرد: در این زمینه شهروندان از امروز تا یک هفته قبل از آغاز هفته درخت‌کاری می‌توانند با شماره 2541100 روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج تماس بگیرند و مسئولان را از وجود فضای سبز در محل زندگی خود آگاه سازند.

زارع ادامه داد: کارشناسان سازمان با حضور در محلات و منازلی که شهروندان اطلاع دادند، پس از کار کارشناسی بهترین فضای سبز را در کلانشهر کرج انتخاب می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: پس از انتخاب فضاهای سبز مطلوب در کلانشهر کرج،‌ از صاحبان و مالکانی که در ایجاد فضای سبز و نگه‌داری آن نوآوری و ابتکار داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

وی اعلام کرد: هم‌چنین افراد برتر نیز از تخفیف عوارض شهرداری، سم‌پاشی رایگان درختان و به‌سازی فضای سبز منزل خود بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول گفت: کاشت درخت و نگه‌داری مطلوب آن در حیاط و حاشیه خیابان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، استفاده از روش‌های نوین آبیاری در جهت کاهش مصرف آب و استفاده بهینه از این ماده حیاتی، درخت و گلکاری به نحوی که در معابر شهری منجر به ایجاد منظره زیبا شده باشد، ایجاد فضای سبز پشت بام و عمودی در نمای ساختمان و همکاری در حفظ و بهبود فضای سبز شهری از جمله معیارهای انتخاب افراد برتر در این زمینه است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول