اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عرضه مجموعه 24 جلدی شاهنامه در نمایشگاه کتاب کودک

خبرگزاری فارس: انتشارات گوهر اقدام به چاپ و عرضه مجموعه داستان‌های شاهنامه ویژه نوجوانان در قالب 24 عنوان کتاب مستقل کرده است.

عرضه مجموعه 24 جلدی شاهنامه در نمایشگاه کتاب کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات گوهر با بیش از 120 عنوان کتاب، پذیرای عموم بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان است.

این ناشر با ارائه ده‌ها عنوان کتاب ویژه کودکان و نوجوانان سعی در جذب طیف وسیعی از این گروه‌های سنی داشته و در این زمینه کتاب‌هایی چون دانش نامه علمی نوجوانان را در 20 جلد با عناوینی چون عجایب هفتگانه، دانشمندان ایران و جهان و نیز عجایب مربوط به مثلث برمودا منتشر کرده است.

مجموعه 12 جلدی لالایی کودکان نیز از دیگر کتاب‌هایی است که در غرفه این ناشر به چشم می‌خورد ضمن اینکه مجموعه‌ای نیز با عنوان ماه تولد توسط انتشارات گوهر به چاپ رسیده که شامل شعرهای کودکانه ویژه هر ماه از سال است.

بسته‌ای شامل پنچ جلد کتاب کودکانه با قیمت مناسبت از دیگر محصولاتی است که انتشارات گوهر اقدام به عرضه آن در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان کرده است.

سری کتاب‌های آشنایی با میوه‌ها و پرندگان در شش جلد و نیز مجموعه رنگ آمیزی با بهره گیری از تصاویر انمیشین‌های معروف از جمله آثاری هستند که والدین می‌توانند برای آموزش صحیح فرزندان خود از غرفه انتشارات گوهر تهیه کنند.

این ناشر علاوه بر کتاب، مجموعه‌ای لوح‌های فشرده حاوی داستان‌های کودکانه و لالایی‌های مشهور را هم در غرفه خود عرضه می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول