اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مؤسسه سیره تفحص شهدا:

باید تابع ولی فقیه و فرامین ایشان بود

خبرگزاری فارس: مسئول مؤسسه سیره تفحص شهدا گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در راستای تبعیت از ولی فقیه همواره در صحنه حضور یابیم.

باید تابع ولی فقیه و فرامین ایشان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان عصر امروز در مراسم یادواره 167 شهید شهر بهار در مسجد امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: برپایی چنین مراسم‌هایی علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا، عامل آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: شهدا به پیروی از امام حسین(ع) و یارانش در مقابل ظالمان ایستادگی کردند و با رشادت‌‌های خود حتی یک وجب از خاک میهن را به دست دشمن ندادند.

مسئول مؤسسه سیره تفحص شهدا ابراز داشت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در راستای تبعیت از ولی فقیه همواره در صحنه حضور یابیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن اصل ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده است، افزود: دشمن می‌داند که تمام پیشرفت‌های ایران به برکت ولی فقیه است به همین دلیل آن را هدف گرفته است.

جوشقانیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و ابراز داشت: امروز دشمنان درصدد هستند تا با کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات به نظام ضربه وارد کنند بنابراین باید هوشیار و بصیر بود.

وی در پایان انتخاب افراد اصلح، ولایی، کاردان، متعهد و متخصص را عامل پویایی و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

‌انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول