اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به حماسه حضور در 22 بهمن

نماینده ولی‌ فقیه و استاندار از کرمانی‌ها تقدیر کردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی ‌فقیه و استاندار کرمان با انتشار بیانیه مشترک از مردم برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.

نماینده ولی‌ فقیه و استاندار از کرمانی‌ها تقدیر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه نماینده ولی‌ فقیه و استاندار کرمان به منظور قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار کرمان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن آمده است: کرمانیان فهیم و با بصیرت، سلام و درودتان باد که سرود پیروزی و ظفر را از ماذنه‌های بلند جوانمردی و پایمردی سر دادید.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: آفرین‌تان باد که از حماسه حضور و شعورتان در ایام‌الله دهه مبارک فجر و در راهپیمایی 22 بهمن سرگشتگان وادی حیرت، انگشت تحیر به دندان گرفتند و بار دیگر نام کرمان بلند آوازه شد.

این بیانیه می‌افزاید: شما کرمانیان همگام و همراه با ایرانیان با شعور اقیانوس خروشانی از بصیرت را آفریدید و ندای بلندی به گوش جهانیان رساندید که هیچ فتنه و جریانی نمی‌تواند به میثاق جاودانه شما با آرمان‌های پیر جماران، خمینی کبیر (ره)، اصل رکین ولایت فقیه و پیروی از ولی‌امر زمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) آسیبی وارد کند.

در این بیانیه تصریح شده است: روح بلند شهیدان با شهپر عشق و ایثار بر فراز راهپیمایی پرصلابت شما به پرواز درآمد و بار دیگر به پاس این عظمت و بزرگی و با سجده شکر به درگاه خداوند تبارک و تعالی، سپاس و قدردانی خویش را به محضر ارجمند و پر مهر شما اقشار مختلف مردم عزیز کرمان تقدیم می‌داریم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول