اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

اتکا به ولی فقیه باعث حفظ نظام است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: باید قدرت نظام و پیشرفت‌های اخیر کشورمان تبیین و شناسانده شود.

اتکا به ولی فقیه باعث حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، سرهنگ حبیب‌الله وفاپور در نشست هم‌اندیشی مسئولان حلقه‌های صالحین بسیج اساتید دانشگاه‌های استان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر به موفقیت‌های کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب با جنگ، تحریم، ترور دانشمندان هسته‌ای، تصویب قطعنامه‌های مختلف و اتهام‌های بی اساس دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی در ایران هستند.

وی به نقش تاثیرگذار ولایت فقیه اشاره و یادآور کرد: اتکا به ولی فقیه باعث حفظ نظام می‌شود و با فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های اخیر نماز جمعه نقش تاثیرگذار ولایت فقیه و ضرورت توجه و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بیش از پیش جلوه پیدا کرد چراکه اگر در حال حاضر استقلال داریم به دلیل نقش ولایت فقیه است.

وی افزود: ایران کانون توجه در منطقه است هرچند پیشرفت‌های اخیر کشورمان برای دنیا شناخته شده ولی باید قدرت نظام و این پیشرفت برای مردم تبیین و شناسانده شود و نقش استادان بسیجی دانشگاه‌ها در این خصوص حائز اهمیت و تاثیرگذار است.

وفاپور در پایان گفت: بسیج اساتید باید با تکالیف ذاتی سازمان گرفته و برای تحقق آرمان‌های دانشگاه اسلامی و اشاعه تفکر بسیجی همچون بسیج، جهاد، عدالت خواهی، معنویت و خیرخواهی تلاش کند.

در ادامه، فارسی مسئول بسیج اساتید و نخبه‌گان دانشگاه‌های استان قزوین در سخنانی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: همه روزها، روزهای خداوند است اما بعضی روزها برای خداوند ویژه است و لطف الهی را به صورت تام بر همه بندگانش عطا می‌کند و دهه فجر انقلاب اسلامی از الطاف پروردگار الهی است و چه زیبا امام (ره) این دهه را دهه نور نامیدند.

وی سپس به تکالیف اساسی جامعه دانشگاهی در شرایط امروز اشاره و تاکید کرد: حفظ موانع انقلابی و محافظت از جامعه از تکالیف اصلی جامعه دانشگاهی در شرایط امروز است چراکه برخی افراد از موضع خود عقب‌نشینی کرده و از مسیر انقلاب منحرف شدند و حفظ مواضع انقلابی و حفظ جامعه باعث حفظ دستاوردهای انقلاب می‌شود.

مسئول بسیج اساتید و نخبه‌گان دانشگاه‌های استان قزوین یادآور کرد: امام (ره) به خوبی در خصوص اهمیت جایگاه دانشگاه فرمودند که: اگر دانشگاه فاسد شود جامعه فاسد می‌شود، بنابراین اصلاح دانشگاه با اصلاح جامعه مساوی است و دهه فجر فرصت خوبی است تا به دستاوردهای انقلاب توجه و تفکر بیشتری کنیم.

فارسی در پایان با اشاره به اهمیت تبیین حضور مردم در انتخابات آینده مجلس گفت: استادان و نخبه‌گان باید ضمن خنثی کردن فتنه‌های دشمنان ضرورت حضور گسترده را در انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول