اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از ایام دهه فجر صورت گرفت

دیدار نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با خانواده نخستین شهید انقلاب

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از ایام دهه فجر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرکرد و جمعی دیگر از مسئولان با خانواده نخستین شهید انقلاب در این استان دیدار کردند.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با خانواده نخستین شهید انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهید عباس صالحی در فرخشهر، اظهار داشت: شهدا افرادی نمونه و الگو هستند که با حرکت در مسیر الهی راه خود را انتخاب کرده و عاشقانه و خالصانه به دیدار معبود پر گشوده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام افزود: سرکشی از خانواده معظم شهدا، مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند نسل جوان جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا کند.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تمامی مسئولان است و همگی باید در این مسیر مقدس گام برداریم، گفت: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و تحقق این مهم وظیفه همگانی است.

نکونام با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است، گفت: دشمن در قالب جنگ نرم برای کم‌رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت کوشش می‌کند که این موضوع نشانگر بااهمیت بودن این فرهنگ است.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و بیان داشت: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات شهدا نقش موثری را در ترویج این فرهنگ ناب دارند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده ما جنگ جدیدی را طراحی کردند و در جبهه جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما را مورد هدف قرار گرفته‌اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر به مقابله با این تهدید دشمن ایستادگی کنند.

نکونام از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین معجزه تاریخ ایران نام برد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده الهی بود که با وقوع آن نور امید در دل مسلمانان عالم روشن شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها و اصول اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه و دستورات اسلام ناب محمدی و نشأت گرفته از نهضت حسینی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان گفت: مبارزات اخیر کشورهای مسلمان‌نشین با سیاست‎های ضد بشری استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از جمله بارزترین نمود صدور انقلاب به سراسر جهان به شمار می‎رود.

در پنجمین روز از ایام دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه، فرماندار شهرکرد و دیگر مسئولان از خانواده شهید سید عباس صالحی نخستین شهید انقلاب در این استان بازدید و سرکشی شد.

شهید سید عباس صالحی به عنوان نخستین شهید در استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ 20 آبان ماه سال 57 در شهر فرخشهر به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول