اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

12 اسفند عظمت حضور ملت ایران به رخ کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ 12 اسفند امسال با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عظمت حضور و دیانت ملت ایران به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

12 اسفند عظمت حضور ملت ایران به رخ کشیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در نشست با مشاوران اعزامی وزارت کشور در اردبیل اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی خواب‌های پریشانی را برای انتخابات با صلابت ایران از ماه‌ها پیش تدارک دیدند اما همه آنها با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به شکل گسترده شکسته شده و ابعاد آن برملا می‌شود.

وی با اعلام این‌که انتخابات در ایران اسلامی تجلی واقعی اراده مردم در حاکمیت و اداره جامعه است، تصریح کرد: اگر به اصل انتخابات در ایران نگاه کنیم اجرای آن برقراری سلامت و پیشبرد امور بر عهده مردم است و این خود مردم هستند که صحنه‌های به یاد ماندنی از عشق و علاقه به حاکمیت اسلام، قرآن و میهن اسلامی را نشان می‌‌دهند.

اکبری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: مردم در هر مقطعی از حرکت نظام اسلامی جان بر کف حاضر شدند و با صلابت حضور خود عرصه اعتمادآفرینی و خدشه وارد نشدن به اساس انقلاب را نشان دادند.

این مسئول به تبلیغات کور نظام استکباری در القای تقلب و بدبینی در انتخابات اضافه کرد: دور از انصاف است که عده‌ای نیز بر این تحرکات و شیپور تبلیغ دشمن بدمند و با نفی حقایق انتخابات ایران را ناسالم جلوه دهند.

وی ادامه داد: سال‌های سال است که انتخابات در ایران به ویژه حوزه انتخابیه اردبیل در سلامت و صحت واقعی برگزار می‌شود و این استان همیشه پیشتاز در برگزاری سالم، کم دغدغه و در عین حال پرصلابت انتخابات است.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل به ویژگی مجریان انتخابات نظیر امانتداری و احترام به قانون را بیان کرد و گفت: در آستانه تبلیغات کاندیداهای مجلس نهم قرار داریم که در این اوضاع و احوال شایسته است حسن رفتار و رفاقت‌ها در صحنه سیاست خودنمایی کند تا مردم با مشاهده دوستی‌ها و رفاقت‌ها به آینده‌ای پرامید دل ببندند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین افزود: ما در تمام مراحل و با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی شفافیت و سلامت انتخابات را مد نظر داریم و سعی داریم به دور از هرگونه گرایش سلیقه‌ای و علایق درونی و بیرونی تلاش شود تا سلامت انتخابات تضمین شود.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول