اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

زنجان یکپارچه آماده خلق حماسه 12 اسفند 90 است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ملت ایران در انتخابات 12 اسفند برگ زرین دیگری آفریده و با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رای، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

زنجان یکپارچه آماده خلق حماسه 12 اسفند 90 است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران استان با تقدیر از حضور گسترده مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات استان افزودند.

وی با بیان اینکه استقبال از نماینده ولی فقیه باید به صورت گسترده و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان آمادگی لازم را برای برنامه‌ریزی در این زمینه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در مراسم استقبال از نماینده ولی فقیه حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: در 22 بهمن با وجود مشکلات جوی و بارش حضور مردم بسیار گسترده بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ماندگار دیگری در استان آفریدند.

یحیی شرفی تصریح کرد: مردم برای حضور نماینده ولی فقیه استان نیز بار دیگر حضور گسترده یافته و استقبال مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه محور اصلی این برنامه استقبال مردمی از نماینده ولی فقیه است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آمادگی لازم را برای برنامه‌ریزی در این زمینه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بیان داشت: مردم ولایتمدار استان زنجان همواره در صحنه حضور داشته و باید این استقبال با حضور گسترده مسئولان، مردم و شوراهای شهری و روستایی صورت گیرد.

وی بر ضرورت حضور خانواده‌های شهدا در مزار شهدا تاکید کرد و بیان داشت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور خانواده‌های شهدا مطلوب‌تر است.

شرفی با بیان اینکه دانشگاهیان و دانش‌آموزان نیز در استقبال از نماینده ولی فقیه سهم دارند، یادآور شد: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان وجه مطلوبی به این امر می‌دهد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول