اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

12 اسفند بیعت واقعی با رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: 12 اسفندماه امسال موعد انتخابات باشکوه در ایران سرافراز، بیعت مجدد با آرمان امام و رهبری در جامعه اسلامی است.

12 اسفند بیعت واقعی با رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز در گردهمایی مجریان و کارگزاران انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: مردم ایران در 12 اسفندماه حماسه باشکوه خلق شده در 22 بهمن را تکرار می‌کنند و در آستانه بهار طراوت و سرزندگی خود را در پشتیبانی از نظام اسلامی به نمایش می‌گذارند و به تمام کاخ‌نشینان دنیا تودهنی بزرگی می‌زنند.

وی از انتخابات به عنوان قدرت و صلابت واقعی ملت در رویارویی با دشمنان نابکار یاد کرد و افزود: انتخابات همیشه صحنه خلق حماسه ملت با تکیه بر شعور و تدین واقعی است و در انتخابات 12 اسفندماه امسال نیز مصداق روشنی از حاکمیت دین و نظام اسلامی به منصه ظهور می‌رسد.

قیاسی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ بیش از 33 سال است که ملت ایران با عزمی فولادین و راسخ‌تر از گذشته در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور دارد و در سی‌امین انتخابات سرنوشت‌ساز بار دیگر دلدادگی خود را به دنیا نشان می‌دهد.

این مسئول به جنبش‌های منطقه‌ای و جهانی برقرار شده علیه نظام سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی اشاره کرد و ادامه داد: با افول نظام دیکتاتوری و امپریالیسم جهانی شاهد به ثمر نشستن شعارها و حرکت‌های واقعی ملت ایران در صحنه تحولات جهان هستیم و به یقین بیش از هر زمان دیگر کشور در مسیر توسعه واقعی گام برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: درخششی که امروز ایران اسلامی شاهد آن است درخشش برگرفته از حاکمیت قرآن و اسلام و جامعه نبوی است که هرگز فروغ و روشنی آن خاموشی به خود نمی‌گیرد.

به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار به طمع استکبار جهانی در صحنه انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاباتی با جلال و شوکت بیش از گذشته می‌باشد و مردم بر مقبولیت و مشروعیت نظام صحه مجدد می‌گذارند.

وی اضافه کرد: مرز انتخاب شایسته و اصلح با انتخاب ناشایست مرز حق و باطل است به طوری که اگر مردم شاخصه‌های جامعه آرمانی و همراه با حق و حقیقت را دریافت کنند به یقین در انتخاب صالح‌ترین فرد برای مقتدرترین جایگاه اسلامی دچار خطا و اشتباه نمی‌شوند.

قیاسی گفت: در نظام اسلامی پذیرفتن مسئولیت امری سنگین و در عین حال بسیار خطیر و دارای التزام و پایبندی به مبانی متعدد است که اگر کوچک‌ترین خدشه به صلابت آن وارد شود اعتماد مردم نیز دچار خدشه شده باورسوزی بزرگی رخ می‌دهد.

امام جمعه بیله‌سوار شکوه ملت را در پای صندوق رأی مایه حیرت و بهت تمام ملت‌های جهان توصیف کرد و افزود: همه منتظر انتخابات ایران هستند تا عیار و محک سنجش خود را به کار اندازند تا در مورد آینده تصمیم‌گیری قطعی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/چ30000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول