اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال سوءاستفاده از جزئی‌ترین مسایل داخلی کشورند

خبرگزاری فارس: گفت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن درصدد از جزئی‌ترین مسایل داخلی کشور سوء استفاده کند.

دشمنان به دنبال سوءاستفاده از جزئی‌ترین مسایل داخلی کشورند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی با ایشان اظهار داشت: قرار گرفتن دشمن در سراشیبی سقوط و استیصال، آنها را به تلاش برای بهره‌برداری سیاسی و تبلیغاتی از جزئی‌ترین مسایل داخلی کشور واداشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش متناسب موفقیت‌ها و چالش‌های پیش روی نظام تاکید کرد: بایستی از ایجاد هرگونه شائبه و خدشه به وجهه دموکراتیک و مردم‌سالارانه نظام در روند برگزاری انتخابات که خود مظهر دموکراسی است پرهیز شود.

امام جمعه مشهد لازمه امانت‌داری از آرای مردم را عدم وابستگی و گرایش سیاسی کارگزاران انتخابات دانست.

وی تصریح کرد: مردم با بلوغ سیاسی و قدرت تشخیص مثال‌زدنی خود از میان کاندیداهای موجود افراد مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برای تقویت پایه‌های اعتماد عمومی و به شکست انجامیدن زودهنگام ترفندهای دشمنان، باید نسبت به التزام عملی مجریان بر بی‌طرفی در انتخابات، تاکید شود.

محمد غفاری نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده، تعداد کاندیداها، شعب و صندوق‌های اخذ رای در استان افزود: نظرسنجی‌های رسمی و غیررسمی صورت گرفته در استان از حضور گسترده مردم در انتخابات خبر می‌دهد.

وی با اشاره به استقبال جریان‌های سیاسی مختلف از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در میان نمایندگان تایید صلاحیت شده از جریان‌های سیاسی همچون اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی پرهیز از حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فعالیت‌ها و تبلیغات انتخاباتی کاندیداها را از الزامات ابلاغ شده ستاد انتخابات استان دانست و اظهار داشت: عزل چند مقام مسئول در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به دلیل کم‌توجهی آنان به این امر و ورودشان به عرصه فعالیت‌های انتخاباتی بوده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول