اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

دشمن درصدد اجرای پروژه‌های ضدامنیتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: دشمن قصد اجرای پروژه‌های ایران‌ستیزانه و ضدامنیتی در ایران را دارد.

دشمن درصدد اجرای پروژه‌های ضدامنیتی است

حجت‌الاسلام سیدمجدالدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: ملت ایران با حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور در پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان، آمریکا و حامیانش می‌کوبند.

وی افزود: تحلیل‌گران سیاسی و امنیتی معتقد هستند که دشمنان انقلاب اسلامی در مقطع کنونی و ایام نزدیک به انتخابات، درصدد اجرای برنامه‌های انتخاباتی و راه‌اندازی پروژه‌های ایران‌ستیزانه و همچنین اخلال در فضای امنیتی کشور هستند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: آزادی و مردم‌سالاری در ایران با حضور آحاد جامعه در انتخابات قابل ارزیابی است و موفقیت در اجرای این تجلی سبب حرکت در مسیر باورهای انقلابی و گفتمان اسلامی است.

حسینی یادآور شد: استمرار قیام‌های بیدار ساز مردمی منطقه علاوه بر همگرایی و گرایش قلوب ملت‌های منطقه به تفکر و ایدئولوژی جمهوری اسلامی، نشان‌دهنده جریان موفق مردم سالاری دینی در جهان است.

وی گفت: به تبع این الگوسازی موفق، استمرار شکست راهبردهای غرب را در منطقه دوچندان می‌کند.

امام جمعه فردوس افزود: با توجه به برگزاری چند نشست انتخاباتی توسط دشمنان نظام در سوئد، آمریکا و عربستان مشخص شد که آ‌نها برنامه‌های گسترده‌ای برای برهم زدن آرامش جامعه تدارک دیده‌اند.

حسینی تصریح کرد: خنثی کردن برنامه‌های دشمن، هوشیاری مسئولان نظام و همچنین بصیرت آحاد جامعه را طلب می‌کند.

وی یادآور شد: ملت ایران همانگونه که در جشن 33 سالگی انقلاب خود زیباترین و باشکوه‌ترین صحنه پیوند امت و امامت را به نمایش گذاشتند در انتخابات 12 اسفندماه نیز حضوری پرشور و گسترده‌ای را در پای صندوق‌های رأی به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول