اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

انتخابات پرشور خاری در چشم دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات خاری در چشم دشمنان نظام است.

انتخابات پرشور خاری در چشم دشمنان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، عین‌الله تاجیک در جلسه آموزشی سربازرسان و بازرسان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری انتخابات، امانت الهی در دست مجریان انتخاباتی است و آنها باید به درستی از این امانت الهی حراست و پاسداری کند.

معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: اگر امروز نتوانیم از این امانت الهی به درستی حراست کنیم در پیشگاه خداوند متعال مسئول هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم انقلابی ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی بوده و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را بیش از پیش به دشمنان ایران اسلامی ثابت و نشان می‌دهد که با وجود گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همواره پشتیبان نظام هستند.

تاجیک همچنین با اشاره به وظیفه بازرسان در حراست از آراء مردم گفت: بازرسان انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم و گوش نظام محسوب می‌شوند و باید به دور از هر گونه تاثیرپذیری، تردید و مصلحت‌اندیشی تنها به انجام وظایف قانونی خود پرداخته و مسئولیت خود را در برگزاری انتخابات سالم انجام دهند.

وی ادامه داد: هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی باید تلاش کنند تا با ایجاد فضایی امن، اطمینان مردم را نسبت به روند اجرایی انتخابات جلب و زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند تا در سایه این حضور اقتدار و صلابت ایران اسلامی بیش از پیش مشهود شود.

معاون سیاسی‌ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان ضمن تقدیر از حضور با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و از تمامی آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند که نمونه بارز آن راهپیمایی حماسی مردم ایران اسلامی در 22 بهمن ماه بود که صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ بیگانگان کشید.

انتهای پیام/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول