اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

492 میلیارد تومان بودجه به کرمان ابلاغ شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بودجه و برنامه‌ریزی استانداری کرمان گفت: در بودجه 90 برای استان کرمان در مجموع 492 میلیارد تومان از منابع مختلف ابلاغ شده است.

492 میلیارد تومان بودجه به کرمان ابلاغ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با ارائه گزارشی از بودجه سال 90 استان اظهار داشت: در مجموع تا امروز 492 میلیارد تومان از منابع مختلف استانی، ردیف‌ها، ماده 10، 12، 180 و ... برای استان کرمان ابلاغی داشته‌ایم.

وی متوسط تخصیص اعتبار را 75 درصد عنوان کرد و بیان داشت: 115 میلیارد تومان اعتبارات استانی بوده که با متوسط 63 درصد تخصیص، حدود 73 میلیارد تومان درخواست وجه به نحو مطلوبی انجام شده است.

رودری افزود: اعتبارات بخش الزامات 51 میلیارد تومان بوده که با تخصیص متوسط 63 درصد محقق شده است. 

وی تصریح کرد: از محل دو درصد نفت و گاز نیز 51 میلیارد تومان سهم استان کرمان بوده که 100 درصد تخصیص تا پایان سال داریم. 

رودری خاطرنشان کرد: بیش از 46 میلیارد تومان اعتبارات ملی استانی شده داشتیم که با متوسط 73 درصد تخصیص تا پایان سال انجام  می‌شود. 

وی با بیان اینکه اعتبارات ماده 10 در دو بخش خشکسالی و حوادث در نظر گرفته شده است، گفت: 18 میلیارد تومان مربوط به بخش خشکسالی و 12 میلیارد تومان مربوط به حوادث بوده که 100 درصد تخصیص یافته است.

رودری ابراز داشت: همچنین 4 میلیارد تومان درخواست هزینه‌ای از مرکز بوده که پیگیری می‌شود.

مدیرکل دفتر بودجه و برنامه‌ریزی استانداری کرمان با اشاره به فرصت باقیمانده تا پایان سال 90 ابراز داشت: فرمانداران تغییرات را سریعا اعلام کنند تا در جذب نقدینگی مشکلی به وجود نیاید. 

وی با اشاره به ماده 180 در چهار ردیف اقتصادی تولیدی، امنیتی، آموزشی و فرهنگی بیان داشت: 46 میلیارد تومان مربوط به یک ردیف آن بوده که 70 درصد ابلاغ و موافقتنامه دستگاه‌های مرتبط مبادله شده است.

رودری با اشاره به لایحه بودجه 91 گفت: مصوبات ملی استانی شده، استانی و الزامات در سال جاری، 262 میلیارد تومان بوده که در سال آینده 376.8 میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته و با رشد 43.6 درصدی مواجه است. 

وی اذعان داشت: در زمینه اعتبارات استانی سال آینده 13.3 درصد‌، الزامات 141 درصد و در دو درصد نفت و گاز 41 درصد رشد داریم. 

رودری افزود: همچنین حقوق و مزایا در لایحه بودجه سال آینده 27 درصد رشد دارد و ارتقای شاخص‌های روستایی در این بودجه بیشتر دیده شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول