اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان:

کلاس‌های در حال تخریب اصفهان 420 میلیارد تومان بودجه لازم دارد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: در سطح استان اصفهان حدود 8 هزار و 563 کلاس تخریبی داریم که برای ترمیم آن 420 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کلاس‌های در حال تخریب اصفهان 420 میلیارد تومان بودجه لازم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضامحزونیه ظهر امروز در همایش توسعه سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های شهرداری‌ها با تاکید بر اینکه در هیچ دوره‌ای بهتر از زمان فعلی مدرسه سازی توسط خیران صورت نگرفته است، اظهار داشت: شناخت ظرفیت خیران در استان اصفهان هنوز در بسیاری از موارد ناشناخته مانده است.

وی با بیان اینکه هنوز اطلاعات از توانمندی خیران در دست نیست، افزود: 8 هزار خیر مدرسه ساز وجود دارد که تاکنون یک هزار و 100 واحد آموزشی را به آموزش و پرورش تحویل داده‌اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته تعهد مشارکت 31 میلیارد تومانی خیران در بخش‌های مختلف را تعهد کرده‌ایم که تاکنون 85 درصد این تعهدات تحقق یافته است.

وی با تاکید به اینکه 14 هزار و 952 کلاس نیاز به مقاوم سازی دارد، ادامه داد: 24 میلیارد تومان بودجه لازم است، تا این کلاس‌ها مقاوم سازی شود.

محزونیه با اشاره به طرح جدید آموزش و پرورش با عنوان 3-3-6 گفت: 226 فضای آموزشی برای اجرای این طرح نیاز داریم که 700 کلاس درس برای آن پیش‌بینی شده که ساخت آن از عهده دولت خارج است و کمک خیران را می‌طلبد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان بیان داشت: خیران مدرسه ساز همچنین به غیر از ساخت مدرسه وارد سرمایه گذاری در سایر بخش‌های گردشگری شده‌اند.

وی ادامه داد: در بحث خیران مدرسه ساز تعداد زیادی خارج از کشور هستند که حاضر به سرمایه گذاری در استان اصفهان هستند.

محزونیه همچنین در جمع شهرداران و نیز سایر مدیران استان پیشنهاد استقرار دبیرخانه دائمی برای مشارکت خیران و سرمایه گذران را داد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول