اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج:

فصل‌الخطاب فرامین ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرایط داخلی و خارجی جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که تنها اطاعت از ولی فقیه، ما را از چالش‌ها و موانع با سربلندی عبور می‌دهد.

فصل‌الخطاب فرامین ولایت است

فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس که منافع خود را با سرنگونی رژیم دست نشانده پهلوی از دست رفته می‌دیدند، شروع به توطئه برای سرنگونی نظام و ضربه‌زدن به انقلاب ملت ایران کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی پس از انقلاب چند راهکار را در پیش گرفتند که در گام نخست ایجاد جنگ داخلی و درگیری‌های قومی بود. خوشبختانه با هوشیاری مردم در ابتدای انقلاب و هدایت‌های مرجعیت معظم شیعه به ویژه شخص امام خمینی (ره) مردم ایران به صورت یکپارچه در مسیر ولایت حرکت کردند.

آجرلو با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و ایثار ملت ایران در این دوران اظهار داشت: دشمنان ما وقتی توطئه نخست خود را با شکست روبه‌رو دیدند، پروژه جنگ نظامی را در پیش گرفته و با تجهیز صدام به ایران حمله کردند.

وی افزود: در این دوره نیز ملت ایران زیر پرچم ولایت جمع شده و با ایثار و فداکاری از اسلام و انقلاب خود دفاع کردند، پس از این بود که اتاق‌های فکر استکبار دو پروژه را به صورت همزمان در دستور کار خود قرار داد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا ادامه داد: این پروژه‌ها عبارت بود از اجرای پروژه ایران هراسی برای منزوی کردن ایران در خارج از کشور و دیگری منحرف ساختن فکر مردم به ویژه جوانان ما برای ایجاد فاصله میان ملت و مسئولان.

* برخی از خواص سیاسی و حزبی از مسیر ولایت خارج شدند

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اظهار داشت: معظم‌ له بارها تاکید فرمودند که دشمن دیگر مانند سال‌های گذشته مقابل ما صف آرایی نظامی نکرده و با تهاجم فرهنگی ذهن جوانان را هدف گرفته است.

آجرلو اظهار داشت: به فضل الهی ملت ایران در دوره‌های مختلف بصیرت خود را به اثبات رسانده و در دوران فتنه 88 شاهد بودیم که خروش ملت ایران در نهم دی و تجدید میثاق آنها با ولایت طومار فتنه گران را در هم پیچید.

وی متذکر شد: البته این پیروزی را با هزینه‌های سنگینی به دست آوردیم و در دوران فتنه چهره‌های شاخص اما بی بصیرت سیاسی از مسیر ولایت دور شده و در دام فتنه افتادند.

* چاره‌ای به غیر از حرکت در مسیر ولایت نداریم

آجرلو با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی تنها راه نجات از تهدیدها و تحریم‌های مختلف دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی اطاعت از ولایت و بهره‌مندی از برکات حضور رهبری است، گفت: مرجعیت معظم شیعه و در راس آن ولی فقیه طی سه دهه کشتی انقلاب را به سلامت از بحران‌های مختلف عبور داده و موفقیت‌های حاصل شده تا به امروز مرهون برکات ولایت است.

وی تاکید کرد: بنابراین ما چاره‌ای به غیر از حرکت در این مسیر نداریم و در صورت جدایی از ولایت به طور قطع آسیب جدی خواهیم دید.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا متذکر شد: حرکت در این مسیر نیز باید اطاعت گونه باشد و هیچ فردی حق چون و چرا در برابر اوامر ولایت را ندارد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول