اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین

در محافل انتخاباتی از تهمت و اهانت پرهیز کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: در موضوع انتخابات احساسی برخورد نکرده و غرض‌ورزی نکنیم و با توجه به توطئه‌ها و تبلیغات دشمن در محافل انتخاباتی از غیبت، تهمت و اهانت به شدت پرهیز کنیم.

در محافل انتخاباتی از تهمت و اهانت پرهیز کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: طبق فرموده خداوند تمام اعمال هر فرد مورد محاسبه قرار می‌گیرد و مسئولان به دلیل جایگاه ویژه خود باید بر رفتار و گفتارشان بیشتر مواظبت کنند.

وی با اشاره به نقش انتخابات در اقتدار نظام اسلامی افزود: در شرایطی که دشمنان پیچیده‌ترین توطئه‌ها و دشمنی‌ها را علیه این نظام و انقلاب انجام می‌دهند باید با حضور حداکثری خود در انتخابات موجبات تقویت نظام اسلامی را فراهم آوریم.

اکبری اضافه کرد: در موضع‌گیری‌ها ملاک منافع شخصی و فردی نباشد و با حرکت در مسیر حق، فردی شایسته را انتخاب کرده و مواظب باشیم حب دنیا ما را به راه شیطان راهنمایی نکند.

امام جمعه قیروکارزین با تاکید بر لزوم حفظ وحدت، همدلی و همکاری تمام مسئولان برای برگزاری انتخاباتی در شان نظام مقدس اسلامی  بیان داشت: در موضوع انتخابات احساسی برخورد نکرده و غرض‌ورزی نکنیم و در محافل انتخاباتی ضمن مواظبت بر قضاوت‌ها از هرگونه غیبت، تهمت و اهانت به شدت پرهیز کنیم.

وی با اشاره به بمب‌های تبلیغاتی دشمن برای القای روحیه نا امیدی در بین مردم ابراز داشت: عده‌ای در داخل با دشمن هم‌صدا شده و به تبلیغات دامن می‌زنند و با توجه به وضعیت مطلوب و وحدت در این شهرستان، القای تشنج و بحران، گناهی نابخشودنی است.

امام جمعه قیروکارزین با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات ابراز داشت: طبق فرمایشات رهبری تمام افراد باید بدانند کسانی که رد صلاحیت می‌شوند آدم‌های بی‌صلاحیتی نیستند، بلکه طبق قانون به عنوان نامزد در انتخابات نمی‌توانند شرکت کنند و باید به سخنان رهبری به دقت توجه کنیم.

اکبری افزود: از نتیجه حضور و انتخاب خود غفلت نکرده و شخصی دیندار، ولایتمدار، خدمتگزار و دلسوز مردم و حافظ انقلاب و کسی را که با تمام وجود پای انقلاب و رهبری بایستد و با چند شعار و تعریف و وعده و وعید از میدان به در نشود را به مجلس بفرستیم.

انتهای پیام/غ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول