اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه امیدیه:

مردم برنده واقعی انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه امیدیه گفت: مردم ایران برندگان واقعی انتخابات هستند.

مردم برنده واقعی انتخابات هستند

حجت‌الاسلام مهدی علی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده این است که ملت ایران صاحب اصلی دولت و مجلس و سایر مسئولان است و این پدیده مردم‌سالاری همچون سنگری مستحکم است که کشور و نظام را در مقابل توطئه‌ها حفظ کرده و دشمنان اسلام را به هراس می‌اندازد.

وی افزود: اگر در ایران انتخابات و مردم‌سالاری وجود نداشت و اراده‌های جوشان مردم در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف تجلی نمی‌یافت این انقلاب حتی یک‌سال هم در مقابل این توطئه‌ها دوام نمی‌آورد و به همین علت است که امروز مراکز استکباری جهان از حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات در هراس هستند و از همه امکانات خود برای جلوگیری از تحقق این دو پدیده استفاده می‌کنند.

امام جمعه امیدیه خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغات و روش‌های مختلف سیاسی اقدام به تشویق و ترغیب برخی مسئولان اجرایی به کنار رفتن و عمل نکردن به مسئولیت‌های قانونی خود می‌کنند اما همه مسئولان باید توجه داشته باشند که برگزار شدن انتخابات حق مردم است و هیچ‌کس اجازه تضییع این حق مهم را ندارد.

علی‌زاده با بیان اینکه عمل به قانون باید شاخص اصلی در تمام مراحل انتخابات باشد تصریح کرد: در قانون همه مراحل پیش‌بینی شده‌ هستند ولی برخی افراد تلاش می‌کنند که راه‌های قانونی و آسان را به راه‌های غیرقانونی و پیچیده تبدیل کنند که باید از این کار آنها جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی همواره به معنای یک حماسه اسلامی و ملی است که در مقابل جنگ‌های روانی دشمن که هدفی جز ناامید کردن ملت ایران و بی‌رنگ کردن انتخابات ندارد با محک زدن آگاهی و موقعیت شناسی آنها در مقابل جهانیان عظمت ملت مومن و انقلابی ایران را به رخ دشمنان می‌کشد.

امام جمعه امیدیه با اشاره به اینکه مستکبران به خیال خود قصد جدا کردن جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی خود را دارند اظهار داشت: ملت انقلابی ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین با حضور در پای صندوق‌های رأی در روز دوازدهم اسفندماه خط بطلانی بر این خیال واهی خواهند کشید.

علی‌زاده افزود: انتخاباتی که در زیر بمباران تبلیغاتی دشمنان برگزار شود اهمیتی فراتر از انتخابات سال‌های دفاع مقدس خواهد داشت.

وی ادامه داد: از همه کسانی که مجلس نهم را تشکیل خواهند داد می‌خواهیم تا با به کارگیری همه ظرفیت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی و همه کارآمدی‌های خود برای این ملت غیور و در راستای خدمت‌رسانی به آنها و استحکام بخشیدن به بنای رفیع و پرشکوه انقلاب اسلامی ایران به وظیفه دینی خود عمل کنند.

امام جمعه امیدیه در پایان با بیان اینکه برنده این انتخابات مردم هستند گفت: همه کسانی که در انتخابات شرکت خواهند داشت چه خود یا نامزدهای مورد علاقه آنها رأی آورده باشند یا نه، برنده این انتخابات هستند و بازندگان واقعی دشمنان ملت ایران خواهند بود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول