اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج خبر داد

اختصاص 480 میلیون ریال برای تجهیز مدارس سنندج

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج از اختصاص 480 میلیون ریال برای تجهیز مدارس و مراکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان به لوازم آزمایشگاهی و کارگاهی خبر داد.

اختصاص 480 میلیون ریال برای تجهیز مدارس سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش عامل تولید نیروی انسانی توانمند به‌عنوان شاخص اصلی توسعه کشور است.

وی به نفش فناوری  اطلاعات در آموزش بهتر مفاهیم درسی اشاره کرد و افزود: درسال‌جاری بسترهای لازم برای اتصال به شبکه اینترنت در 108 مدرسه شهر سنندج ایجاد شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در12 اسفند ماه امسال تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای پاسخ قاطع و دندان شکن آنان به تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

فرماندار سنندج از انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: جلب مشارکت حداکثری بدون اعمال نظر و حمایت از فرد و کاندیدای خاص مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات است.

میرزایی‌اصل تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و مردمی نماد عینی مشارکت و همفکری مردم در تحقق اهداف توسعه پایدار جامعه است.

وی افزود: انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و در طول عمر 33 ساله نظام اسلامی شاهد برگزاری 30 دوره انتخابات سالم در کشور بوده‌ایم که با توجه به این بازه زمانی نمی‌توان نمونه مشابهی از این موفقیت را در جهان پیدا کرد.

فرماندار سنندج اضافه کرد: انتخابات نماد و شاخصه مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در همه عرصه‌‌ها است و باید مردم مسلمان ایران با هوشیاری و بصیرتی والا در این عرصه سرنوشت‌ساز وارد شوند.

میرزایی‌اصل در پایان از عملکرد آموزش و پرورش در زمینه در اختیار قرار دادن فضا، نیرو و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در سطح استان به ویژه در شهرستان سنندج تقدیر کرد.

 

* تدوین شناسنامه فنی فضاهای آموزشی در کردستان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان نیز در این جلسه از  تدوین شناسنامه فنی فضاهای آموزشی بمنظور شناسایی مناطقی که مازاد و یا کمبود فضای آموزشی دارند در استان خبر داد.

علی شیرزادی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها در سطح شهرستان سنندج پرداخت و افزود: اعتبارات عمرانی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان در سال‌جاری نسبت به سال گذشته بیش از 75 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی، افزایش اعتبارات در این حوزه زمینه توسعه هرچه بیشتر فضاهای آموزشی در سطح استان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری از محل ردیف‌های ملی، استانی و همچنین تخریب و بازسازی اعتباری بالغ بر 52 میلیارد و 481 میلیون تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد که این رقم در مقایسه با سال گذشته بیش از 75 درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول