اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

وحدت سبب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر گفت:‌ ملت ایران با حضور پر‌شور خود همچون گذشته مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنند و با وحدت خود سبب عقب‌‌نشینی دشمن می‌شوند.

وحدت سبب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصالح یاسینی در خطبه‌های نمازجمعه خاورشهر پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مسئولان نیز باید قدر این مردم را بیش از پیش بدانند و تا جایی که می‌توانند در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

امام جمعه خاورشهر با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی گفت: هرکجا که ملت‌ها با هم منسجم و خیرخواه یکدیگر باشند، دشمن می‌ترسد و عقب نشینی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال نشان دادن خستگی در میان ملت ایران است، بیان کرد: دشمن به دنبال این است که بگوید ملت ایران بعد از گذشت 33 سال خسته شده‌اند و با استفاده از این توطئه انقلابیون منطقه و معترضان نظام‌ سرمایه‌داری را دلسرد کند.

حجت‌الاسلام یاسینی تاکید کرد: زمانی که ملت‌های مسلمان منطقه و مستضعفان دنیا شاهد استمرار حمایت‌های مردم ایران از قیام‌های خود باشند، مصمم‌تر می‌شوند.

امام جمعه خاورشهر با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به‌دنبال آن هستند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند و در این برهه نیز سعی بر آن دارند که میزان مشارکت مردم در انتخابات را کم جلوه داده و با توطئه‌های خود مردم را از انقلاب اسلامی دلسرد کنند اما باید بدانند که مردم غیور ایران اسلامی همان‌گونه که در 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان داده و بر پشتیبانی از ولایت تاکید کردند در روز 12 بهمن نیز با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول