اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم‌های برتر المپیاد ورزشی علوم پزشکی بوشهر مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های برتر ورزشی کارکنان دانشگاه در سطح استان در رشته‌های تنیس روی‌میز، دارت، فوتبال دستی، تیراندازی، والیبال و فوتسال امروز مشخص شدند.

تیم‌های برتر المپیاد ورزشی علوم پزشکی بوشهر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در جدول رده‌بندی براساس مدال‌های کسب شده توسط تیم‌های شرکت کننده در این المپیاد فرهنگی ورزشی، پایگاه مقاومت جابربن‌حیان دانشگاه با کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز توانست رتبه اول را کسب کند.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز با کسب 3 مدال طلا و دو مدال نقره مقام دوم را احراز کرد همچنین مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با کسب 2 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز در مقام سوم قرار گرفت.

در رشته آمادگی جسمانی خواهران که با حضور 29 ورزشکار برگزار شد،‌ در رده سنی 20 تا 29 سال خانم‌ها زرین آذری از مرکز بهداشت شهرستان برازجان، رویا بهروان از شبکه بهداشت و درمان جم و حدیث ممسنی از دانشکده دندانپزشکی، مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی 30 تا 39 سال خانم‌ها پریسا نظری‌زاده از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، خدیجه حیات‌داوودی از بیمارستان گناوه و خدیجه حسینی از شبکه دیلم به ترتیب مقام اول تا سوم را احراز کردند.

در رده سنی 40 سال به بالا نیز خانم‌ها فاطمه فقیه از معاونت توسعه، ماندانا گیتی‌زاده از معاونت غذا و دارو و مریم بوستانی از مرکز اورژانس 115 استان اول تا سوم شدند.

در رشته تنیس روی میز برادران 9 تیم در دو گروه با هم به رقابت پرداختند که تیم پایگاه مقاومت جابربن‌حیان دانشگاه مقام نخست را کسب کرد و تیم‌های حراست و معاونت غذا و دارو به ترتیب مقام دوم و سوم را احراز کردند.

در رشته تنیس‌ روی‌میز خواهران 16 نفر ورزشکار شرکت داشتند که شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به مقام قهرمانی دست یافت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم و پایگاه مقاومت اداری دانشگاه مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته پرتاب دارت برادران که با حضور 26 ورزشکار برگزار شد به ترتیب حمیدرضا همایی از مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، ‌فرهاد شریفی بهلولی از شبکه بهداشت و درمان دشتستان و منوچهر عمرانی از معاونت دانشجویی فرهنگی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته پرتاب دارت خواهران نیز 23 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که معصومه فقیه از شبکه جم، نسرین حیدری از معاونت درمان و اعظم زنگنه از بیمارستان 17 شهریور برازجان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته فوتبال دستی برادران،‌تیم مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های مرکز اورژانس 115 استان و پایگاه مقاومت جابربن‌حیان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته تیراندازی برادران تیم‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، جابربن‌حیان دانشگاه و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته والیبال نیز که با حضور پنج تیم برگزار شد، تیم پایگاه مقاومت جابربن‌حیان دانشگاه قهرمان شد و تیم‌های جم و گناوه مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته فوتسال کارکنان دانشگاه 12 تیم در چهار گروه با هم رقابت کردند که در نهایت تیم‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی و پایگاه مقاومت جابر‌بن‌حیان با غلبه بر حریفان خود به مرحله نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی تیم فوتسال شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی با شکست دادن حریف خود مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد، تیم شبکه جم نیز مقام سوم را کسب کرد و تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به عنوان تیم اخلاق این مسابقات شناخته شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول