اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مشهد در مجلس

هزینه 15میلیاردی شهرداری مشهد در ورزش همگانی قابل توجه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری مشهد از ابتدای سال تا کنون 15 میلیارد تومان صرف ورزش همگانی کرده است که این مبلغ قابل توجه است.

هزینه 15میلیاردی شهرداری مشهد در ورزش همگانی قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط‌ عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، جواد آرین منش در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تابستانی محلات مشهد (آفتابگردان) که در محل فرهنگسرای کودک و رسانه برگزار شد اظهار داشت: ورزش همگانی اساس ورزش ماست و در آموزه‌های دینی اهمیت خاصی به ورزش داده شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا که در سلامت جسم موثر است و پیامبر مکرم اسلام (ص) برای بدن انسان نیز حقوقی را قائل شده است انسان باید از بدن خود مراقبت کند.

وی ادامه داد: افراد برای خدمت به جامعه باید از بدن سالم برخوردار باشند و سلامت جسم در ورزش و به ویژه ورزش همگانی تحقق می‌یابد اما در وضعیتی که تنها 22 نفر ورزش کرده و 100 هزار نفر تماشاچی باشند، ورزش همگانی در جامعه رشد نمی‌یابد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ورزش همگانی در زمانی که 100 هزار نفر تماشاچی بوده و تنها 22 نفر ورزش کنند تحقق نمی‌یابد و باید عکس این اتفاق رخ دهد و 100 هزار نفر ورزش کنند و 22 نفر تماشاچی باشند.

وی افزود: شهرداری مشهد با همین نگاه گام بلندی در ورزش همگانی برداشته است و به دنبال این است که در جامه همه ورزش کنند که در همین راستا به توسعه امکانات ورزشی ازجمله ایجاد فضاهای ورزشی روباز و تجهیز پارک‌ها به وسایل بدنسازی پارکی روی آورده و در توسعه شاخص‌های ورزشی و فرهنگی عملکردی چشمگیر داشته است.

نماینده مردم مشهد در مجلش شورای اسلامی ادامه داد: شهرداری مشهد در سال جاری 15 میلیارد تومان صرف ورزش همگانی کرده که این مبلغ قابل توجه است.

 انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول