اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده خیریه زنجیره امید در مشهد

موسسه زنجیره امید بزرگترین شبکه خیریه مردمی جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده خیریه زنجیره امید در مشهد این موسسه را بزرگترین شبکه مردمی جهان عنوان کرد و گفت: زنجیره امید رنگ، نژاد، زبان و ملیت را در نظر نمی‌گیرد و تمام جهانیان را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

موسسه زنجیره امید بزرگترین شبکه خیریه مردمی جهان است

فریبا حامدی‌راد در حاشیه نخستین همایش خیریه زنجیره امید خراسان رضوی که در سالن مصلی‌نژاد مشهد برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: موسسه خیریه بین‌المللی زنجیره امید با هدف درمان کودکان نیازمند زیر 18 سال در کشور ایران از تیر ماه 86 فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

وی در ارتباط با فعالیت‌های این موسسه گفت: اعزام تیم‌های بین‌المللی همکار از شبکه زنجیره امید به منظور آموزش دیدن در زمینه تخصص  و فوق‌تخصص اطفال، درمان کودکان صعب‌العلاج و انجام اعمال پیچیده توسط تیم‌های اعزامی، اعزام کودکانی که امکان درمان آنان در داخل از کشور فراهم نیست، از جمله اقدامات این مرکز است.

نماینده خیریه زنجیره امید در مشهد طراحی و اجرای پروژه‌های بیمارستانی و فراهم نمودن تجهیزات پیشرفته مورد نیاز توسط حامیان داخلی و بین‌المللی را از عمده وظایف این موسسه خیریه جهانی عنوان کرد.

حامدی‌راد در ارتباط با نحوه گزینش و مداوای بیماران این موسسه اظهار داشت: بیماران مراجعه کننده به این موسسه با همکاری مددکاری موسسه و یا کمک مددکارهای همکار در کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی و بعد از اطمینان از نبود توانائی مالی توسط پزشکان متخصص داخلی در کلینیک‌های تخصصی زنجیره امید ویزیت می‌شوند.

وی افزود: بعد از تشخیص نوع بیماری چنانچه درمان توسط گروه‌های متخصص داخلی همکار امکان پذیر باشد در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمارستان قلب شهید رجائی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان مرکز طبی کودکان (دانشگاه علوم پزشکی تهران) بستری و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در صورت حاد بودن بیماری و نبود امکان درمان توسط متخصصین داخلی،از تیم‌های اعزامی که توسط زنجیره امید فرانسه به ایران اعزام می‌شوند برای درمان استفاده می‌شود.

فریبا حامدی‌راد افزود: تمام پزشکان داخلی و  خارجی در اجرای این طرح داوطلب هستند و سایر هزینه‌های درمانی نیز بسته به توانایی خانواده بیمار از 20 درصد تا 100درصد توسط زنجیره امید پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول