اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجن در گفت‌وگو با فارس:

حضور مردم در انتخابات خیره‌کننده خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجن گفت: با وجود تبلیغات بسیار دشمن حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار گسترده و خیره کننده خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات خیره‌کننده خواهد بود

حجت‌الاسلام غلامعلی حسین نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند ماه از چند نظر حائز اهمیت است، اول اینکه اجماع کشورهای غربی در راستای تشدید تحریم‌های اقتصادی این شائبه را در آنها ایجاد کرده که مردم ما در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

وی افزود: برهمین اساس دشمن تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را به منظور فشار اقتصادی بر کشور بکار بسته تا شاید به خیال خود مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کند.

حسین نژادیان ادامه داد: غافل از این که مردم ما همواره در بحران‌های مختلف و فشارهای اقتصادی، سیاسی و نظامی نشان داده‌اند که ذره‌ای از آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا کوتاه نمی‌آیند و در هر شرایطی پشتیبان ولایت مطلقه فقیه هستند.

امام جمعه بروجن در ادامه با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرموردن مجلس در رأس امور است، گفت: مردم باید نسبت به این امر و اهمیت آن در سرنوشت کشور واقف باشند تا بتوانیم مسیر توسعه کشور را بیش از پیش هموار کنیم.

وی با بیان اینکه این انتخابات نخستین انتخابات کشور پس از فتنه 88 است، گفت: این مهم اهمیت برگزاری پرشور و سالم این انتخابات را بیش از پیش جلوه‌گر است، به طور قطع و یقین دشمنان داخلی و خارجی تلاش بسیاری خواهند کرد تا مانع حضور گسترده مردم در انتخابات شوند.

حسین نژادیان ادامه داد: ملت ایران نیز به خوبی نسبت به این مسئله واقف هستند، برهمین اساس هر لحظه و در هر نقطه که حساسیت دشمن را نظاره‌گر بودند حضور گسترده‌تری داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار ما در همه لحظات حساس نشان داده‌اند که با تمام توان در راه حفظ مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم بوده و به آن وفادارند.

حسین نژادیان کارایی مجلس را مستلزم تشکیل یک مجلس مقتدر دانست و گفت: هرچه نمایندگان اصلح‌تر و کاردان‌تر از سوی مردم در شاکله مجلس نهم حضور یابند قدرت مجلس نیز در روند قانونگذاری کشور در بستر توسعه کشور موثرتر خواهد بود.

امام جمعه بروجن با تأکید بر برگزاری تبلیغات سالم از سوی نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روند برگزاری تبلیغات انتخاباتی خود باید تخریب و مخدوش کردن چهره رقیب خود به شدت پرهیز کنند، چراکه این امر حضور مردم را در انتخابات تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول