اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی خبر داد

پرداخت 107 میلیارد تومان غرامت به کشاورزان خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی از پرداخت 107 میلیارد و 553 میلیون و 473 هزار ریال خسارت بیمه‌ای در 10 ماه گذشته خبر داد.

پرداخت 107 میلیارد تومان غرامت به کشاورزان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمد غنچه‌ای پیش از ظهر امروز در جمع کشاورزان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مبلغ غرامتی که از ابتدای سال مالی در سطح استان پرداخت شده به مبلغ 107 میلیارد و 553 میلیون و 473 هزار ریال بوده است.

وی ادامه داد: از این میزان به تعداد 31 هزار و 721 فقره خسارت پرداخت شده که از این مبلغ حدود 37 میلیارد ریال خسارت نیمچه گوشی بوده است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی افزود: همچنین 42 میلیارد ریال خسارت خشکسالی به مزارع گندم و جو پرداخت شده که مابقی مبالغ در سطح محصولات زراعی، باغی و دامی پرداخت شده است.

غنچه‌ای از بیمه 23 هزار هکتار محصولات زراعی در سطح استان خبر داد و گفت: در بخش طیور استان 12 میلیون قطعه جوجه و در بخش دام سبک و سنگین 400 هزار رأس دام طی سال گذشته تاکنون بیمه شده‌اند.

وی با اشاره به بیمه مراتع استان اذعان داشت: حدود 73 هزار هکتار از مراتع استان زیرپوشش بیمه مراتع هستند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در سال زراعی گذشته مبلغ حق بیمه دریافتی حدود 22 میلیارد ریال و حدود 100 میلیارد ریال غرامت پرداختی بوده است.

غنچه‌ای ادامه داد: تعداد موارد پرونده خسارت 41 هزار فقره بوده که به این تعداد خسارت پرداخت شده است.

وی افزود: در سال زراعی جاری حدود 33 میلیارد ریال حق بیمه دریافت و 130 میلیارد ریال غرامت پرداخت شده که تعداد 47 هزار و 375  پرونده خسارت بوده است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه غرامت مزارع پنبه در سال زراعی گذشته 11 میلیارد ریال بوده است، یادآور شد: این میزان مصوب و به صندوق بیمه ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول