اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آب‌منطقه‌ای بوشهر خبر داد

اخذ 2 گواهینامه معتبر بین‌المللی توسط آب منطقه‌ای بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از اخذ دو گواهینامه معتبر بین‌المللی توسط این شرکت خبر داد.

اخذ 2 گواهینامه معتبر بین‌المللی توسط آب منطقه‌ای بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید مسعود نصرتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت موفق به دریافت گواهینامه 5s نظام آراستگی از شرکت ccpl نروژ شد، گواهینامه ((5s بر پنج اصل نظام آراستگی در محیط کار دلالت دارد.

وی ادامه داد: پاکسازی، مرتب سازی، پاکیزه سازی، استاندارد سازی و فرهنگ سازی محیط کار پنج اصل نظام آراستگی در محیط کار است.

نصرتی تصریح کرد: نظام آراستگی کلیدی برای دستیابی به کیفیت عالی در محیط کار است و این سیستم به لحاظ دستاوردهای بسیار ارزشمندی که دارد می‌تواند برای شرکت مفید باشد.

معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر اذعان داشت: استقرار این نظام موجب افزایش بهره وری، استفاده بهینه از سرمایه نیروی انسانی، کاهش زمان انجام کار و افزایش کارآیی می‌شود.

وی آموزش پرسنل، جمع‌آوری اقلام غیره ضروری، برچسب گذاری اقلام تعمیری، یکسان سازی زونکن‌ها، ارائه دستورالعمل اجرایی، مشخص کردن فرآیندهای مرتبط با ارباب رجوع، نصب تابلوی راهنمای ارباب رجوع، انتشار نشریه نظام آراستگی بصورت ماهانه، تصویب شرح وظایف نیروهای خدماتی، انجام ممیزی، نصب تابلوهای ایمنی، نصب چرخه نظام آراستگی را از اقدامات انجام شده در شرکت در راستای استقرار نظام آراستگی دانست.

معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر همچنین از اخذ گواهینامه نظام مدیریت کیفیت lso 9001:2008 در طی ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت، از شرکت tuv lntercert آلمان خبر داد.

نصرتی افزود: بر اساس ممیزی به‌عمل آمده در شرکت و تلاش بی وقفه و زحمات بی شائبه کلیه همکاران مبنی بر پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، از طرف تیم ممیزی شرکت  tuv lntercert، این شرکت واجد شرایط دارا بودن گواهینامه نظام مدیریت کیفیت(ایزو)9001-2008، شناخته شده است.

 

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود دستیابی به قابلیت دریافت این گواهینامه موجبات بهبود روند امور اجرایی و برنامه‌ریزی را بیش از پیش در این شرکت فراهم سازد.

 

نصرتی تصریح کرد: با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت وظیفه ما و همکاران در ارائه خدمات سنگین‌تر شده و با توجه به هدف اصلی شرکت که تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان است پیش می‌رود.

 

معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر اذعان داشت: آگاهی کارکنان نسبت به مسئولیت‌ها و نقش‌ها، ایجاد و افزایش حس اعتماد در تمامی کارکنان، کنترل راحت‌تر فعالیت‌ها، تدوین روش‌های انجام کار، بهبود مستند سازی و نگهداری صحیح از سوابق به‌منظور استفاده در آینده را از فواید نظام مدیریت کیفیت در شرکت است.

 

وی افزود: ممیزی دوره‌ای توسط ممیزان داخلی شرکت آب منطقه‌ای و ممیز شرکت صادر کننده گواهینامه و شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین عدم انطباق‌های احتمالی در بازه‌های زمانی مشخص صورت می‌گیرد، که نتایج آن در کمیته بازنگری مدیریت با حضور گروه راهبری نظام مدیریت شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بهبود مستمر در فرآیندها و روش‌های اجرایی دستیابی به اهداف کیفی و خط مشی شرکت، صورت می‌گیرد.

 

نصرتی با قدردانی از مدیریت عامل شرکت و همکاران پرتلاش شرکت اظهار داشت: گرفتن گواهینامه نظام مدیریت کیفیت lso 9001:2008 به معنای تضمین کیفیت مطلوب و استاندارد در ارائه خدمات بهتر در کمترین زمان و استفاده از آسان‌ترین روش‌ها است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول