اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان ـ 44

مجلس نهم نیازمند به وکلای متدین و صاحب تخصص است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: مجلس نهم نیازمند به وکلای متدین و صاحب تخصص است.

مجلس نهم نیازمند به وکلای متدین و صاحب تخصص است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام والمسلمین محمد نامدار در سالن مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و در جمع دانشجویان با بیان اینکه اصحاب فتنه با پشت کردن به آرمان‎های نظام الهی از هیچ ننگی ابا ندارند، اظهار داشت: اصحاب فتنه با پناه بردن به اردوگاه شیطان بزرگ، هر اقدامی که به اساس نظام اسلامی خللی وارد کند را در دستور کار دارند و در این امر از پشتیبانی ایادی استکبار بهره‎مند هستند.

وی به آیات قرآن کریم درباره فتنه در سوره زخرف اشاره کرد و بیان داشت: هر کس از ذکر خدا روی گردان شود شیطان همنشین او خواهد شد و او را از راه درست باز می‎دارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ابراز داشت: اصحاب فتنه هر برنامه‎ای که بتواند جمهوری اسلامی را تضعیف کند اجرا خواهند کرد لذا باید با بصیرت و آگاهی نگذاریم تا نقشه‎های شوم و پلیدشان در جامعه اسلامی عملیاتی شود.

حجت‎الاسلام نامدار با بیان اینکه همه باید حضور گسترده‎ای در انتخابات داشته باشند اذعان داشت: یکی از مهمترین مصادیق مشارکت مردم در امور سیاسی اجتماعی، انتخابات مجلس شورای اسلامی است که همه باید در آن شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم از میان افراد تایید صلاحیت شده باید فرد اصلح را انتخاب کنند و فردی که از نظر ایمان، اخلاص و امانتداری بهترین باشد، دردشناس و دردمند نسبت به نیازهای مردم بوده و آمادگی حضور در میدان‎های انقلاب را داشته باشد به خانه ملت راهی کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: افرادی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می‎شوند باید حافظه تاریخی‎شان فعال باشد تا بتوانند افرادی که در گذر ایام انقلاب با آرمان‎های امام (ره) و شهدا زاویه پیدا کردند را رصد کنند.

حجت‎الاسلام نامدار بیان داشت: مجلس نهم نیازمند به وکلای متدین و صاحب تخصص است که از بصیرت کافی بهره‎مند باشند و به کانون‎های ثروت و قدرت متصل نباشند و طبق وظایف دینی و انقلابی‌شان قاطعانه عمل کنند.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول