اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

اعزام دانشجویان علوم پزشکی یاسوج به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اعزام دانشجویان این دانشگاه به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام دانشجویان علوم پزشکی یاسوج به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مریم معصومی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاد‌‌اندیشی با موضوعات" دانشجو و انتخابات" و "مهدویت"، نشست نقد و بررسی فراماسونری و شیطان پرستی با حضور استاد رائفی‌پور ویژه دانشجویان و مسابقه کتاب‌خوانی ویژه کارکنان دانشگاه از جمله برنامه‌های این مدیریت است.

وی افزود: به مناسبت دهه فاطمیه در اردیبهشت جاری نیز مدیریت فرهنگی دانشگاه اردو‌های زیارتی به مقصد قم و جمکران در نظر گرفته و پس از این ایام برگزاری اردو‌های تفریحی در سطح این استان را در دستور کار دارد.

مدیریت فرهنگی این دانشگاه بیان داشت: یکی از فعالیت‌های حال حاضر این بخش، آماده‌سازی و تقویت نفرات برتر بخش کارکنان جشنواره قرآنی برای اعزام به مرحله کشوری در اسفند‌ماه و دانشجویان برتر در اردیبهشت‌ماه در کنار اطلاع‌رسانی برای شرکت علاقه‌مندان در جشنواره‌های بعدی بوده که امید است این دانشجویان با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یابند.

 وی از اجرای جشنواره سبزه‌آرایی برای دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد.

معصومی عنوان کرد: پس از افتتاح سالن حکیم جرجانی به مناسبت ایام دهه فجر، امکان پخش و نقد فیلم به همراه جلسات شب شعر و حلقه‌های فکری برای این مدیریت فراهم شده است که از نیمسال آینده انجام می‌پذیرد.

این مقام مسئول دانشگاه تصریح کرد: اردوی زیارتی راهیان نور ویژه دو طیف کارکنان و دانشجویان طرح‌ریزی شده است که در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد و از دیگر اقدامات این مدیریت در ارتقای سطح فرهنگی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، برپایی کلاس‌های ضمن خدمت دوره‌های تجوید، آموزش روخوانی، روان خوانی و مفاهیم قرآن است.

معصومی ادامه داد: این مدیریت بنا دارد به مناسبت هفته معلم از مقام اساتید دانشگاه تجلیل به عمل آورد که در برنامه‌های فرهنگی اردیبهشت‌ماه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گنجانیده شده است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول