اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

انتخابات ایران همچون گذشته آمریکا را تحقیر می‌‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: انتخابات با صلابت در ایران همچون 30 انتخابات گذشته این بار نیز آمریکا و همدستان او را تحقیر می‌‌کند.

انتخابات ایران همچون گذشته آمریکا را تحقیر می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار صبح امروز در نشست مجریان و عوامل انتخابات در مشگین‌شهر از 12 اسفند به عنوان روز صلابت و رشادت مردم ایران همچون صحنه‌های زیبای خلق شده در راهپیمایی‌ها و رأی‌گیری‌های گذشته یاد کرد.

وی اظهار داشت: ضربه سنگینی که ملت ایران به پیکره کفر و نفاق وارد کرده تاکنون ترمیم نشده بلکه عمق این زخم آنها را نسبت به گذشته جری‌تر کرده است.

این مسئول تصریح کرد: مجریان انتخابات تنها وظیفه دارند امانت‌داری و رعایت قانون کنند و از هرگونه مداخله در جریان انتخابات باید به شدت پرهیز کنند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر خطاب به کاندیداها و طرفداران آنها نیز بیان کرد: کاندیداها و طرفداران آنها ضرورت دارد از تخریب رقبای خود و بروز و ظهور برخی بد اخلاقی‌های سیاسی و انتخاباتی خودداری کنند چرا که برخی رفتارها در ایام انتخابات در شأن ملت ایران نیست.

وی در ادامه ابراز داشت: ایران اسلامی ما امروز در یک قدرت بلا منازع به کانون تحولات جهانی و بین‌المللی تبدیل شده و انتخابات پیش رو نیز توان و قدرت نظام اسلامی افزون‌تر می‌کند.

باوقار افزود: اگر می‌خواهیم همین کارآمدی و توانمندی و اقتدار را حفظ کنیم باید در گرایش به افراد اصلح صالح‌ترین را برگزینیم تا شاهد شکل‌گیری سالم و قدرتمند باشیم.

این مسئول مجلس توانمند را نماد و ظهور قدرت ملی و نمایش اصلح بودن مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها توصیف کرد و گفت: در فضای تهدید و فشار و هجمه ملت ایران نمایندگانی می‌خواهند که در این اوضاع و شرایط اقتدار کشور را در برابر ضربه‌های سنگین تبلیغاتی و روحی و روانی استکبار به سلامت از حوادث و بلایا به سمت آرامش و امنیت واقعی حرکت دهد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با برشمردن برخی معیارهای انتخاب اصلح به ویژه از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: همان گونه که رهبر بزرگ انقلاب بارها تاکید کردند انتخابات مجلس و شکل‌گیری قوه مقننه آینده کشور را تامین و تضمین می‌کند که در این مسیر به انسان‌های متخصص، دلسوز و متعهد نیاز داریم.

وی هرگونه صرف هزینه‌های میلیاردی در انتخابات را شبهه‌برانگیز و غیرقابل قبول از سوی عموم مردم توصیف کرد و گفت: مردم به یقین به افراد جاه‌طلب و منتسب به کانون‌های قدرت و ثروت رای نخواهند داد بلکه تلاش می‌کنند به افراد شایسته، مدیر و صاحب تجربه و صلاحیت رأی دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، باوقار در پایان ابراز داشت: زمانی می‌توانیم شاهد مجلس توانمند باشیم که مردم با آگاهی و بصیرت و با تمام توان در صحنه حاضر و آماده باشند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول