اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسکو خبر داد

‌واگذاری 35 هزار مسکن مهر در شهرهای اسکو و سهند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسکو از افتتاح و واگذاری 35 هزار واحد مکسن مهر در شهرهای اسکو و شهر جدید سهند طی دو سال آینده خبر داد.

‌واگذاری 35 هزار مسکن مهر در شهرهای اسکو  و سهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، محمد آثری در آیین افتتاح مسکن مهر بهزیستی استان با اشاره به اجرای مسکن مهر در شهرستان اسکو اظهار کرد: با توجه به بارگذاری عمده مسکن مهر استان در شهرستان اسکو‌، شاهد افتتاح و واگذاری بیش از 35 هزار ‌واحد مسکن در شهرهای اسکو و  شهر جدید سهند طی دو سال آینده در این شهرستان خواهیم بود.

وی اجرای بزرگ‌ترین پروژه احداث مسکن مهر در شهرستان اسکو را افتخاری در تاریخ این شهرستان برشمرد و گفت‌: شهرستان اسکو در بحث تامین زمین و احداث مسکن نیازمندان، به مرکز استان خدمات دهی مضاعفی از خود نشان داده و تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن و پرنشاط برای ساکنان آن بکار گرفته است.

وی گفت‌: با واگذاری تمام واحد های درحال احداث در شهر های اسکو و سهند دغدغه مسئولان و دولت در قبال تامین مسکن نیازمندان برطرف می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ‌گفت: مسکن مهر یکی از اقدامات اصلی دولت نهم و دهم ‌است.

وی، تامین مسکن را یکی از ضروریات زندگی بشر و از دغدغه‌های اصلی دولت نهم و دهم عنوان کرد و گفت‌: اجرای مسکن مهر در شهر سهند یکی از نویدهای دولت نهم و دهم به شمار می‌رود ‌که امروز درشهر سهند شاهد افتتاح بخش‌هایی از آن هستیم.

فاتح همچنین از پرداخت تسهیلات ویژه برای تعاونی‌های مسکن ساز خبر داد و گفت: در صورتی که هزینه‌های آماده‌سازی برای تعاونی‌ها بیش از 20 میلیون ریال باشد، این اداره کل هزینه‌های مازاد را برای تعاونی‌ها پرداخت خواهد کرد.

وی همچنین به ظرفیت موجود اشتغال در بحث مسکن مهر هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال جهاد اقتصادی ایجاد اشتغال در دستور کار دولت قرار گرفته، به برکت ساخت مسکن مهر در سطح استان به طور محدود خواهیم توانست برای بیش از 300 نفر شغل ایجاد کنیم.

فاتح  تعاونی مسکن مهر بهزیستی استان را یکی از فعال‌ترین تعاونی‌های استان معرفی کرد و از همه اقدامات انجام گرفته در این تعاونی قدردانی کرد.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول