اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دنا عنوان کرد

اقدامات اساسی برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری سی‌سخت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دنا گفت: زیرساخت‌های گردشگری شهر سی‌سخت به عنوان مرکز شهرستان دنا به همت دولت‌ عدالت‌محور یکی پس از دیگری تکمیل می‌شوند.

اقدامات اساسی برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری سی‌سخت

 مراد‌علی پیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: خدمت به مردم خود عبادتی است که هم در نزد خدای متعال و هم در نزد مردم دارای ارزش می‌باشد. 

وی در این خصوص تصریح کرد: مسئولان باید همیشه وجدان و رضایت الهی را سرمنشأ کارها و خدمت‌رسانی خویش قرار دهند و لحظه‌ای از خدمت‌رسانی غافل نشوند.

فرماندار این شهرستان درباره خلاصه عملکرد خود طی یک سال اخیر در شهر سی‌سخت گفت: مردم قدرشناس سی‌سخت همیشه و در هر زمانی همیار ما بوده و ما نیز موفق شدیم خدماتی در حد توان را برای این شهر انجام دهیم.

وی در خصوص بزرگ‌ترین مشکل در این شهر و اهمیت این موضوع عنوان کرد: شهر سی‌سخت به خاطر موقعیت جغرافیایی و بن‌بست قرار گرفتن دارای مشکل بزرگی بود که به همت خدمت‌گزاران مردم در دولت این معضل را تا حدود زیادی کاهش دهیم.

پیوند تصریح کرد: با چهار بانده کردن محور سی‌سخت به یاسوج و اجرای عملیات این پروژه، اصلی‌ترین راه موجود در این شهر در حال تکمیل بوده که این طرح از ویژگی‌های بزرگ و اعتبار کلانی برخوردار است.

وی به دیگر محورهای ارتباطی این شهر اشاره کرد و افزود: محور ارتباطی سی‌سخت به سمیرم که از مصوبات مهم دولت بوده و اجرای یک تونل عظیم نیز در این پروژه موجود است تا حدود زیادی پیشرفت کاری است.

این مقام اجرایی شهرستان دنا به زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: احداث سالن پنج هزار نفری، سالن استخر شنا، سالن ورزش‌های باستانی و چندین سالن چند منظوره نیز در این شهر افتتاح شده و همچنین بزرگترین مکان صخره‌نوردی کشور در سی‌سخت نیز در حال ساخت می‌باشد.

پیوند در خصوص اهمیت موضوعات فرهنگی در شهر سی‌سخت گفت: شهر سی‌سخت نماد فرهنگی در استان ما بوده که باید با تلاش‌ مسئولان به یک نماد فرهنگی کشوری تبدیل شود.

وی در این خصوص تصریح کرد: ابتدا باید زیر ساخت‌های فرهنگی را در این شهر آماده کرده و سپس برنامه‌های بزرگ فرهنگی کشوری را در این شهر برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان دنا در این خصوص تصریح کرد: سالن آمفی‌تئاتر این شهر با اعتبار 360 میلیون تومان در شهر سی‌سخت احداث خواهد شد که این پروژه نیز در حال اجرا می‌باشد.

وی به زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری در این شهر اشاره کرد و گفت: شهر سی‌سخت یکی از زیباترین شهرهای کشور است که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کند و اقدامات خوبی نیز در این زمینه و برای جذب هر چه بیشتر مسافر و گردشگر صورت گرفته است.

پیوند در خصوص مهمترین طرح‌های گردشی این شهر افزود: احداث اردوگاه و کمپ در منطقه بندان، ساماندهی مراکز گردشی این شهر در زمینه احداث اردوگاه و امکانات رفاهی، احداث پارک‌ها و سوئیت‌های شهرداری سی‌سخت از دیگر طرح‌های اجرا شده گردشگری در این شهر به شمار می‌رود. 

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول